Home / Nieuws / Bewustwording van wie de oudere generatie eigenlijk is

Bewustwording van wie de oudere generatie eigenlijk is

Een mooie lezersbrief van een 70’er die zich afvraagt of zij nou weer de barricaden op moet om duidelijk te maken wie en wat deze generatie is. Net als in de jaren 60 van de vorige eeuw. Over betutteling, ervaring en hokjesgeest.

Lees het artikel in De Volkskrant.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Loyaliteitsmodel bouwt op Kunstmatige Intelligentie

21 september 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Acht op de tien consumenten in de Benelux zijn loyaal aan merken die de klantbeleving aanpassen aan de voorkeuren en wensen van die klant.Consumenten hebben zo veel keuzemogelijkheden […]

Wat verwachten consumenten van een winkel? (onderzoek)

2 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
2000 Nederlanders en ruim 50 retailers deden mee aan een onderzoek van OnePoll in opdracht van Manhattan Associates om duidelijk te krijgen wat de verwachtingen van consumenten zijn […]

Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

19 juni 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
Een panel buigt zich over deze stelling. De Millennials zijn een lastig te bereiken doelgroep.De tussen 1980 en 2000 geboren generatie staat bekend als sociaal, maatschappelijk […]