Home / Nieuws / Bewustwording van wie de oudere generatie eigenlijk is

Bewustwording van wie de oudere generatie eigenlijk is

Een mooie lezersbrief van een 70’er die zich afvraagt of zij nou weer de barricaden op moet om duidelijk te maken wie en wat deze generatie is. Net als in de jaren 60 van de vorige eeuw. Over betutteling, ervaring en hokjesgeest.

Lees het artikel in De Volkskrant.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Loyaliteitsmodel bouwt op Kunstmatige Intelligentie

21 september 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Acht op de tien consumenten in de Benelux zijn loyaal aan merken die de klantbeleving aanpassen aan de voorkeuren en wensen van die klant.Consumenten hebben zo veel keuzemogelijkheden […]

Millennials doen wat eten betreft het minst wat ze zeggen

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Voeding | Algemeen
Millennials zeggen zich van alle generaties het meest zorgen te maken om hun gezondheid, maar zij handelen er het minst naar.Je komt ze tegen in hippe en gezonde eettentjes en ze […]

De klant moet veel meer centraal staan

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Retail | Algemeen
Hoeveel winkels bestaan er nog in 2026? Welke type winkels zijn dat? Uiteindelijk gaat het er altijd om of de consumenten bereid zijn een aankoop te doen. Immers, geen klant = geen omzet = […]