Home / Nieuws / Onderzoek: Branded content voor de 50-plusser

Onderzoek: Branded content voor de 50-plusser

Ontdek hoe 50-plussers branded content beoordelen.

Wat doet branded content voor de geloofwaardigheid van een merk?
Hoe transparant ervaren zij advertorials?
Zet branded content voldoende aan tot actie?
Wie of wat komt geloofwaardiger over binnen content: de BN’er, de redactie of de lezer?

Benieuwd naar de antwoorden op de vragen? Vraag dan het nieuwste onderzoek ‘branded content voor de 50-plusdoelgroep’ aan. In dit onderzoek worden verschillende varianten van branded-content-artikelen beoordeeld door 50-plussers. Zo wordt er gekeken welke learnings en do’s en don’ts we kunnen opmaken uit branded-content-artikelen gericht op deze doelgroep.

Medio maart verwachten wij de resultaten. Precies op de hoogte blijven en gratis het onderzoek ontvangen? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief van het Bindinc. Kenniscentrum. Je krijgt dan direct bericht wanneer het onderzoek is verschenen, zodat je het ook meteen kunt downloaden.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nederland een van de gelukkigste landen ter wereld

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Wij Nederlanders klagen flink wat af. Maar toch behoort Nederland tot de gelukkigste landen ter wereld. Onderzoeksbureau Motivaction deed in opdracht van Binck onderzoek naar geluk. Wij […]

Samenwonenden meest welvarend, tevreden en gezond

19 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Samenwonende mensen, vooral degene zonder kinderen, zijn in Nederland het meest welvarend en het vaakst tevreden en gezond. Dit blijkt uit rapport kwaliteit van leven 2017 van het CBS. […]

Pensioenwensen vaak onrealistisch

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Veel Nederlanders hebben pensioenwensen die niet zo realistisch zijn. Uit onderzoek naar de pensioendromen van werkende Nederlanders tussen de 35 en 50 jaar blijkt dat de meesten dit ook […]