Home / Nieuws / Onderzoek: Branded content voor de 50-plusser

Onderzoek: Branded content voor de 50-plusser

Ontdek hoe 50-plussers branded content beoordelen.

Wat doet branded content voor de geloofwaardigheid van een merk?
Hoe transparant ervaren zij advertorials?
Zet branded content voldoende aan tot actie?
Wie of wat komt geloofwaardiger over binnen content: de BN’er, de redactie of de lezer?

Benieuwd naar de antwoorden op de vragen? Vraag dan het nieuwste onderzoek ‘branded content voor de 50-plusdoelgroep’ aan. In dit onderzoek worden verschillende varianten van branded-content-artikelen beoordeeld door 50-plussers. Zo wordt er gekeken welke learnings en do’s en don’ts we kunnen opmaken uit branded-content-artikelen gericht op deze doelgroep.

Medio maart verwachten wij de resultaten. Precies op de hoogte blijven en gratis het onderzoek ontvangen? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief van het Bindinc. Kenniscentrum. Je krijgt dan direct bericht wanneer het onderzoek is verschenen, zodat je het ook meteen kunt downloaden.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Onderzoek ‘Succesvolle vormen van contentmarketing voor 50-plussers’

26 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen
Wat vindt de 50-plusser van nu eigenlijk van branded content? Leest of bekijkt men een advertorial eerder dan een platte advertentie, en welke elementen binnen de advertorial hebben hier […]

Werkende ouderen moeten per direct de technische sector in

17 mei 2018 | .Kenniscentrum | Financieel | Algemeen
De vergrijzing, slechte aansluiting van het onderwijs op het bedrijfsleven en het slechte imago: Nederland heeft een dringend tekort aan technici en dat is erg nadelig voor onze […]

Nederland een van de gelukkigste landen ter wereld

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Wij Nederlanders klagen flink wat af. Maar toch behoort Nederland tot de gelukkigste landen ter wereld. Onderzoeksbureau Motivaction deed in opdracht van Binck onderzoek naar geluk. Wij […]