Home / Nieuws / De duvel is oud, de 50-plusser niet

De duvel is oud, de 50-plusser niet

50-plussers lijken wel onzichtbaar voor marketeers, want veel van de twintigers en dertigers die (over het algemeen) bij de mediabureaus werken, hebben die doelgroep niet op het netvlies. Dan hebben ze binnenkort wel een groot probleem. De statistieken laten namelijk zien dat het deel van de Nederlanders dat 50-plus is heel snel toeneemt.

Afgaande op wat de cijfers van het CBS laten zien, is het dus knap dom om je pijlen te blijven richten op de groep 20-49 jaar.

Een verhandeling over wie de 50-plusser dan wél is.

Lees het artikel op CloseContact.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Onderzoek: vrijwilligerswerk door 50-plussers brengt veel geld op

30 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Statistieken
Vergrijzing kost de samenleving handenvol geld, horen we regelmatig in het nieuws. Maar waar zijn de cijfers die laten zien hoeveel er wordt bespaard door de bijdragen van 50-plussers […]

Aantal alleenstaanden 50-plussers groeit explosief

7 februari 2017 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | Statistieken
Het aantal 50-plussers dat single is, neemt vlot toe. Volgens het CBS zijn er in 2016 zo'n 38.000 alleenstaanden bij gekomen, de meesten over de vijftig. Deze groep is daarom erg […]

Hogeropgeleiden sporten meer dan lageropgeleiden

31 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Statistieken
Het Mulier Instituut in Utrecht, dat onderzoek doet naar sportzaken, laat weten dat mensen met een hoge opleiding, hieronder ook ouderen, per week bijna twee keer zo veel sporten als […]