Home / Nieuws / Drie manieren voor de reisbranche om loyale klanten te creëren

Drie manieren voor de reisbranche om loyale klanten te creëren

In Emerce een interessant stuk over het minder populair wordende spaarprogramma en de drie manieren waarop reisbedrijven wel de loyale klanten creëren met behulp van technologie en digitale marketing.

Lees het hele artikel op Emerce.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nóg vaker een dagje uit

19 maart 2019 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen
... en meer conclusies rondom dagrecreatieDe ANWB onderzocht het gedrag van de Nederlandse bevolking omtrent vrijetijdsbesteding. Een belangrijke conclusie: Nederlanders zijn van plan […]

Vakantieregio Vechtdal Overijssel met zorg op locatie

26 september 2017 | .Kenniscentrum | Zorg | Vakanties en reizen
Op 12 september 2017 vond de bijeenkomst 'Zorgeloos Vechtdal' plaats op camping De Koeksebelt in Ommen. Vechtdal Marketing en de Vechtdalgemeenten initiëren een project om van Vechtdal […]

63 procent van ouders geeft kinderen vakantiezakgeld

6 juli 2017 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | Financieel
61 procent van deze groep geeft dit vakantiezakgeld ineens, terwijl 39 procent de kinderen steeds een extraatje toestopt. Dit blijkt uit onderzoek van het platform Wijzer in […]