Home / Nieuws / Drie manieren voor de reisbranche om loyale klanten te creëren

Drie manieren voor de reisbranche om loyale klanten te creëren

In Emerce een interessant stuk over het minder populair wordende spaarprogramma en de drie manieren waarop reisbedrijven wel de loyale klanten creëren met behulp van technologie en digitale marketing.

Lees het hele artikel op Emerce.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

63 procent van ouders geeft kinderen vakantiezakgeld

6 juli 2017 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | Financieel
61 procent van deze groep geeft dit vakantiezakgeld ineens, terwijl 39 procent de kinderen steeds een extraatje toestopt. Dit blijkt uit onderzoek van het platform Wijzer in […]

Vakantieregio Vechtdal Overijssel met zorg op locatie

26 september 2017 | .Kenniscentrum | Zorg | Vakanties en reizen
Op 12 september 2017 vond de bijeenkomst 'Zorgeloos Vechtdal' plaats op camping De Koeksebelt in Ommen. Vechtdal Marketing en de Vechtdalgemeenten initiëren een project om van Vechtdal […]

Grijs op wereldreis

29 september 2016 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen
Een spannende periode vol pieken in plaats van grijs achter de geraniums. Als je als 65-plusser gewoon besluit om nog wat van de wereld te zien, dan zijn er voor een wereldreis […]