Home / Nieuws / Gabrielle de Jong (47) CEO van Bindinc.

Gabrielle de Jong (47) CEO van Bindinc.

Gabrielle de Jong is per 1 oktober jl. Barent Momma opgevolgd als Algemeen Directeur van Bindinc.

Voorheen was Gabrielle bij Bindinc. werkzaam als Uitgeefmanager Programmagidsen en lid van het MT. De benoeming van Gabrielle wordt gedragen door het College van Participanten van Bindinc., dat unaniem van mening is dat Gabrielle met haar kennis, kunde, ervaring en persoonlijkheid de aangewezen persoon is om de rol van CEO bij Bindinc. te vervullen. Het is een logische stap, zowel voor Bindinc. als voor Gabrielle.

Bindinc. is een multimediale uitgeverij die haar klanten – van omroepen en kabelexploitanten tot goede doelen en brancheverenigingen – met de kwalitatief beste uitgeefproducten en -diensten helpt hun doelgroepen te bereiken, te boeien en te binden. We leveren onder meer pasklare entertainment-metadata en epg-data voor apps en tv-gidsen, geven in opdracht van KRO-NCRV en AVROTROS programmagidsen en magazines uit, maken voor verenigingen en goede doelen – in print en online – relatiemedia op maat. We laten in ons eigen lab innovatieve start-ups en gouden ideeën tot ontwikkeling komen. En leggen in ons eigen Kenniscentrum de wellicht meest interessante doelgroep in ons land onder de loep: 50-plussers.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Uitslag poll 50-PlusTestpanel over reizen

17 mei 2018 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | .Adverteren
Jaarlijks op vakantie gaan is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid. Zo kan het zijn dat er simpelweg geen geld voor is of dat men geen (geschikt) reisgezelschap heeft. Voor het […]

Responskracht met het 50-PlusTestpanel

20 februari 2018 | .Kenniscentrum | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel is in 2018 goed van start gegaan en volop actief. Twee mooie producttesten zijn dit jaar uitgevoerd voor klanten van Bindinc. Adverteren; Molenaar en Kruidvat. De […]

MAX Magazine en VARAgids hebben de vaart erin!

12 juli 2018 | Algemeen | .Adverteren
MAX Magazine blijft doorgroeien en heeft inmiddels al 120.000 abonnees. Samen met ruim 30.000 losse kopers is dat een oplage die ertoe doet. Uit de nieuwste oplagecijfers van magazines […]