KWF, Unicef en Oxfam Novib worden in dit artikel bevraagd over de inzet van print en digitale uitingen.
Omdat digitaal steeds meer de standaard wordt, krijg je daarin ook sneller een overkill en blijkt het vaak een plus om print te gebruiken. Wel gericht, gelukkig kan dat ook steeds meer gesegmenteerd en gepersonaliseerd, dus duurzamer en het houdt de kosten in de hand.
Twee van de drie geven een donateursmagazine uit, waarvan één door Bindinc. ontwikkeld en geproduceerd, dat elk een oplage kent van meer dan 300.000 ex. per editie. Óf er dus markt voor is …
Bovendien liggen er altijd folders en flyers in bijvoorbeeld wachtkamers, die mensen mee naar huis kunnen nemen om te lezen en te bewaren. Een krachtig medium dat je niet zo snel digitaliseert.
Lees het artikel op The Fundraiser.nl.
Inschrijven nieuwsbrief Bindinc.
U kunt zich hier inschrijven voor de Bindinc. Kenniscentrum nieuwsbrief.
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor communicatiedoeleinden van Bindinc. De frequentie van de nieuwsbrieven is eens per 4 à 6 weken.

