Home / Nieuws / Goede doelen: drukwerk krachtig wervingskanaal

Goede doelen: drukwerk krachtig wervingskanaal

KWF, Unicef en Oxfam Novib worden in dit artikel bevraagd over de inzet van print en digitale uitingen.

Omdat digitaal steeds meer de standaard wordt, krijg je daarin ook sneller een overkill en blijkt het vaak een plus om print te gebruiken. Wel gericht, gelukkig kan dat ook steeds meer gesegmenteerd en gepersonaliseerd, dus duurzamer en het houdt de kosten in de hand.

Twee van de drie geven een donateursmagazine uit, waarvan één door Bindinc. ontwikkeld en geproduceerd, dat elk een oplage kent van meer dan 300.000 ex. per editie. Óf er dus markt voor is …

Bovendien liggen er altijd folders en flyers in bijvoorbeeld wachtkamers, die mensen mee naar huis kunnen nemen om te lezen en te bewaren. Een krachtig medium dat je niet zo snel digitaliseert.

Lees het artikel op The Fundraiser.nl.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Onderzoek ‘What’s next after the acceptgiro?’

31 oktober 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Goede doelen | Algemeen | .Adverteren
In een grootschalig onderzoek onder consumenten in Nederland zoekt Bindinc. naar de mogelijkheden voor het verzamelen van NAW-gegevens nu banken die niet meer uitleveren aan charitatieve […]

Hoe kiezen donateurs een doel: op persoonlijke voorkeur of effectiviteit?

2 juli 2018 | .Kenniscentrum | Goede doelen
Jaren terug deed de Universiteit van Kent onderzoek naar de identiteit van goede doelen en donateurs. Daaruit bleek dat mensen goede doelen steunen die voor hen van betekenis zijn. Dat zou […]

‘Wat na de acceptgiro?’; uitkomst Rondetafelgesprek

27 mei 2019 | .Custom Media | Goede doelen
Onderwerp van het rondetafelgesprek van 18 maart jl. was de acceptgiro, die door goede doelen bij de verschillende programmabladen wordt bijgesloten. Vanaf 1 januari 2019 verstrekken […]