Home / Nieuws / Hef het glas op de komende successen!

Hef het glas op de komende successen!

Life is too short – eat the cookie!

2018 loopt op zijn eind. Na maanden buffelen kun jij eindelijk evalueren wat jouw inspanningen hebben betekend voor jouw organisatie. Zijn jullie gegroeid? Ben je tevreden? Voel je je gewaardeerd? Hoe denkt de consument over jouw product of dienst?

Misschien heb je wel goede voornemens voor 2019. Ben je van plan om met meer of minder budget en inspanning hetzelfde resultaat te bereiken, of wil je juist je kennis over jullie doelgroep vergroten? Strategisch, analytisch, resultaatgericht, ambitieus en een beetje een geluksvogel: dat ben jij in een notendop!

Je hebt het verdiend; tevreden kijk je terug op het afgelopen jaar. Je glas heffend op succes en nog vele successen die gaan komen! Misschien is het wel tijd om je geluk te beproeven, want ja, je bent nu eenmaal goed op stoom. Het casino, de loterij of toch maar gewoon het openen van een gelukskoekje. Try your luck inside! Wie weet vind jij die quote die jou misschien nog meer inspireert of kennis die jouw blik op de consument verbreedt.

En wil je nu nog meer inzicht of kennis vergaren over jouw doelgroep, dieper ingaan op die supermachtige 50-plusser die Nederland lijkt te veroveren? Of simpelweg eens sparren met de doelgroepexperts bij Bindinc.? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag om het nieuwe jaar, voor jouw bedrijf en natuurlijk voor jouzelf, nog meer een succes te maken!

Fijne feestdagen, lucky you.

Bindinc. Adverteren

Eind november verstuurde Bindinc. aan haar klanten een mediabureaus een DM met daarin bovenstaande tekst en in het doosje drie fortune cookies met daarin teksten over onze doelgroep en diverse onderzoeksgegevens. Bovendien waren er 30 cookies met een vrijkaartje voor ons kerstevent op 8 december jl. Heb jij jouw fortune cookie gemist? Stuur een mailtje naar communicatie@bindinc.nl en we sturen je graag geluk in een doosje toe!

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Betrouwbare resultaten met het 50-PlusTestpanel

22 januari 2019 | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel helpt communicatie krachtiger te maken door ideeën te toetsen onder panelleden en zo uitingen te verbeteren.Na de start in 2015 zijn er meerdere merken geweest die […]

Onderzoek ‘What’s next after the acceptgiro?’

31 oktober 2018 | .Kenniscentrum | .Custom Media | Goede doelen | Algemeen | .Adverteren
In een grootschalig onderzoek onder consumenten in Nederland zoekt Bindinc. naar de mogelijkheden voor het verzamelen van NAW-gegevens nu banken die niet meer uitleveren aan charitatieve […]

Even voorstellen: Mariska van Beuzekom

20 december 2018 | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Mariska van Beuzekom werkt 10 jaar voor Bindinc. als Accountmanager binnendienst. Dit keer hebben we haar gevraagd om wat te vertellen over haarzelf en haar werkzaamheden.Hallo, ik ben […]