Home / Nieuws / Hoe win je de extra koopkracht van de consument?

Hoe win je de extra koopkracht van de consument?

Uit de troonrede van dit jaar komen hoopgevende signalen over een stijging van de koopkracht. De meeste Nederlanders gaan er gemiddeld zo’n 0,6% procent op vooruit. Dan zal er ook meer besteed worden aan diensten en goederen en dat is voor de retailer fijn om te horen. Maar hoe zorg je nu dat consumenten hun geld in jouw (web)winkel uitgeven? In het artikel vijf tips over meten is weten, klantenservice en de customer journey.

Lees het artikel op Retailtrends.nl.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Toename aantal 65-plussers: wat kun je doen als horeca en retail?

8 december 2016 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Het aantal 65-plussers in Nederland groeit. Wat betekent dat voor horeca en retail? Welke kansen liggen er?Realiseert u zich voldoende hoe en of uw bedrijf is ingericht voor […]

Nederlanders niet de fanatiekste online shoppers van Europa

28 februari 2017 | .Kenniscentrum | Media en telecom | Retail
Als het om fashion gaat, dan zijn Nederlanders wel de meest fanatieke online shoppers van Europa.Maar ondanks de grote mate van internettoegang (94%), zijn ze zeker niet de […]

Wat verwachten consumenten van een winkel? (onderzoek)

2 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
2000 Nederlanders en ruim 50 retailers deden mee aan een onderzoek van OnePoll in opdracht van Manhattan Associates om duidelijk te krijgen wat de verwachtingen van consumenten zijn […]