Home / Nieuws / Hoe win je de extra koopkracht van de consument?

Hoe win je de extra koopkracht van de consument?

Uit de troonrede van dit jaar komen hoopgevende signalen over een stijging van de koopkracht. De meeste Nederlanders gaan er gemiddeld zo’n 0,6% procent op vooruit. Dan zal er ook meer besteed worden aan diensten en goederen en dat is voor de retailer fijn om te horen. Maar hoe zorg je nu dat consumenten hun geld in jouw (web)winkel uitgeven? In het artikel vijf tips over meten is weten, klantenservice en de customer journey.

Lees het artikel op Retailtrends.nl.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Consumentengedrag rondom de feestdagen

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Retail | Algemeen
Het is belangrijk te weten wat de consument drijft per feestdag om hier als fabrikant of retailer op in te spelen. De Motivaction Feestdagenmonitor biedt unieke kennis over de feestdagen […]

De reanimatie van Nederlandse winkelcentra is hard nodig

20 februari 2018 | .Kenniscentrum | Retail
De Nederlandse winkelcentra hebben het erg zwaar gehad de afgelopen 5 jaar. Dit is mede veroorzaakt door veranderd consumentengedrag en de vele faillissementen van grote retailers. Toch is […]

De klant moet veel meer centraal staan

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Retail | Algemeen
Hoeveel winkels bestaan er nog in 2026? Welke type winkels zijn dat? Uiteindelijk gaat het er altijd om of de consumenten bereid zijn een aankoop te doen. Immers, geen klant = geen omzet = […]