Home / Nieuws / De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

De Young at Hearts (Y@H’s); Nederlanders die graag genieten van het leven door uit eten te gaan, een caravan aan te schaffen of de bloemetjes buiten te zetten, komen goed mee op social media en worden onderschat door de veelal jonge marketeers van bedrijven. Deze doelgroep heeft als lijfspreuk ‘carpe diem’ en biedt grote kansen voor organisaties.

Dus weg met die grijze haren en rollators, maar bereik die doelgroep met deze bevoorrechte positie!

Lees het hele artikel van Wendy de Liefde op Frankwatching.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Doe jij mee met onze prijzenbingo?

21 februari 2018 | .Adverteren
Heb jij hem al gekregen? Die YOLO-licious Bingo Bar?De YOLO-senior is in opkomst. Ze hebben als lijfspreuk 'carpe diem' en dit biedt grote kansen voor organisaties. Ze gaan uit eten, […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]

Gertjan Gerritsen stelt zich voor

27 februari 2018 | Algemeen
Gertjan Gerritsen is sinds een halfjaar werkzaam als Accountmanager Cross Media bij Bindinc. Gertjan is getrouwd en vader van twee kinderen, Fedde en Femm. Naast zijn werk doet hij aan […]