Home / Nieuws / De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

De Young at Heart-doelgroep: korte metten maken met vooroordelen!

De Young at Hearts (Y@H’s); Nederlanders die graag genieten van het leven door uit eten te gaan, een caravan aan te schaffen of de bloemetjes buiten te zetten, komen goed mee op social media en worden onderschat door de veelal jonge marketeers van bedrijven. Deze doelgroep heeft als lijfspreuk ‘carpe diem’ en biedt grote kansen voor organisaties.

Dus weg met die grijze haren en rollators, maar bereik die doelgroep met deze bevoorrechte positie!

Lees het hele artikel van Wendy de Liefde op Frankwatching.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Markt moet zichzelf opnieuw uitvinden: belangrijkste doelgroep blijft 55-plusser

9 juni 2015 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
De markt heeft het de laatste jaren steeds moeilijker gekregen. Vooral de marktkramen met non-food staan onder druk en kunnen bijna niet op tegen de groeiende discounters als Action en […]

Nieuwe website voor Bindinc.

20 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Misschien was het je al opgevallen: Bindinc. heeft een nieuwe website. En daar zijn wij heel trots op. Binnen de website kun je veel informatie vinden over de verschillende business […]

De 50-plusser tindert en swipet erop los

29 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom
Het mediagebruik van de 50-plusser veranderd mee naarmate het medialandschap in Nederland anders wordt. Zo wordt er ook door deze doelgroep al enthousiast meegeswipet en getindert. De […]