Home / Nieuws / Voorbij de traditionele media – generatie Z en Alpha bereiken

Voorbij de traditionele media – generatie Z en Alpha bereiken

Scrollen, scrollen en een beetje swipen. Zo heb je de dag van de screenager eigenlijk wel samengevat.

Ze zijn druk in de weer met hun geliefde smartphone en zijn de traditionele media allang voorbij gegroeid. Een wereld zonder smartphone en internet bestaat simpelweg niet. Dat geldt al helemaal voor de jongste generatie, Alpha. Hoe je deze generaties bereikt?

Lees het heel hele artikel op Adformatie.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Eenvijfde van de online kopers winkelt met smartphone

12 december 2016 | .Kenniscentrum | Media en telecom | Retail
Het aantal online aankopen steeg in het derde kwartaal met een kwart ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Zo’n 2,1 miljoen mensen (20%), kochten minimaal één keer online via […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]

Nationaal E-mail-onderzoek: hoe gaat men om met e-mail en social media

5 oktober 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom
Oktober 2017 - Spotler, een bedrijf dat e-mailmarketing software ontwikkelt en levert, lanceerde op 3 oktober het Nationaal E-mail-Onderzoek, de vijfde versie alweer. Het onderzoek laat […]