Home / Nieuws / Ontevreden klant schrijft uitgebreid online review

Ontevreden klant schrijft uitgebreid online review

Als de consument zich nog oriënteert op een aankoop van een dienst of product, laat deze zich graag door beoordelingen van anderen leiden. Uiteraard is internet daarvoor een onuitputtelijke bron.

Wat opvalt is dat klanten die ontevreden zijn vaker de moeite nemen om hun ervaringen te delen en dat in drie keer zo veel woorden als klanten die tevreden zijn. Een negatieve review met één ster bevat gemiddeld namelijk ongeveer 19 woorden en een positieve beoordeling met vijf sterren telt er maar 6.

 

Lees het artikel op CustomerTalk

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Consumentenvertrouwen evolueert in de digitale tijd

22 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Meer dan acht op de tien gebruikers vertrouwen printadvertenties bij het nemen van een aankoopbeslissing.Zoals de recente stijging van de uitgaven aan beïnvloedingsmarketing […]
Bindinc

Jongeren en mannen kopen vaker bloemen en planten online

31 januari 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Retail
Uit de Consumententracker van bloemen- en plantenveiling FloraHolland blijkt dat steeds meer consumenten producten op internet kopen. Uiteraard makkelijk en het scheelt tijd. Het maakt […]

Bindinc. start het 50-PlusTestpanel

3 februari 2015 | .Kenniscentrum
Met het 50-PlusTestpanel biedt Bindinc. een platform voor en door 50-plussers: een community van mensen die producten testen en hun waardering geven. Merken kunnen een dialoog aangaan met […]