Home / Nieuws / Relatie met donateur niet belangrijk

Relatie met donateur niet belangrijk

Onderzoek van  Dunck Loyalty Marketing heeft uitgewezen dat 30% van de goede doelen zelden of nooit communicatie stuurt naar een donateur zónder giftverzoek.

Meer dan de helft (75%) vindt het onderhouden van relaties net zo belangrijk als het werven van nieuwe donateurs. En maar liefst 19% verstuurt zelden of nooit communicatie naar de donateur om te informeren waar het gedoneerde geld naartoe is gegaan, zonder vraag om extra donatie.

Lees het artikel verder op fondsenwerving.org.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Telemarketing alleen met toestemming van consument

13 november 2018 | .Kenniscentrum | Goede doelen | Media en telecom | Retail | Algemeen
Kabinet gaat ongevraagde telefonische verkoop verbieden.Voor telemarketing geldt nu nog dat het valt onder een opt-out regime. Dat houdt in dat de marketeer iedereen ongevraagd […]

Het Kenniscentrum in 2018

20 december 2018 | .Kenniscentrum | Goede doelen | Algemeen
Met 2018 bijna achter ons kunnen we als Kenniscentrum terugkijken op een onderzoekwaardig jaar. Het onderzoek ‘Contentmarketing in print voor de 50-plusdoelgroep’ gaf enerzijds inzicht in […]

Nalatenschappen voor goede doelen naar +3,4% per jaar

9 november 2017 | .Kenniscentrum | Goede doelen | Statistieken
Als testamenten meer de norm worden, dan kan de versnelling nog groter. De inkomsten uit nalatenschappen voor goede doelen maken het komende decennium een versnelde groeispurt van 2,6 […]