Home / Nieuws / Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Een panel buigt zich over deze stelling. De Millennials zijn een lastig te bereiken doelgroep.

De tussen 1980 en 2000 geboren generatie staat bekend als sociaal, maatschappelijk betrokken en creatief, maar tevens als lui, narcistisch en ongeduldig. Het gaat wel om een groep van vier miljoen Nederlanders. Ze mogen dan wat moeilijk benaderbaar zijn, maar je kunt er niet omheen.

 

Lees het artikel op Marketing Tribune

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Consumentenvertrouwen evolueert in de digitale tijd

22 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Meer dan acht op de tien gebruikers vertrouwen printadvertenties bij het nemen van een aankoopbeslissing.Zoals de recente stijging van de uitgaven aan beïnvloedingsmarketing […]

Persoonlijke gegevens delen: 12 procent van de Nederlanders is bereid

25 april 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Statistieken
Maar 12 procent van de Nederlandse bevolking wil gegevens delen over o.a. gezondheid, energieverbruik en financiën als daar beloningen of lagere kosten tegenover staan.30% […]

Wat verwacht een consument van een winkel? (onderzoek)

2 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
2000 Nederlanders en ruim 50 retailers deden mee aan een onderzoek van OnePoll in opdracht van Manhattan Associates om duidelijk te krijgen wat de verwachtingen van consumenten zijn […]