Home / Nieuws / Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Een panel buigt zich over deze stelling. De Millennials zijn een lastig te bereiken doelgroep.

De tussen 1980 en 2000 geboren generatie staat bekend als sociaal, maatschappelijk betrokken en creatief, maar tevens als lui, narcistisch en ongeduldig. Het gaat wel om een groep van vier miljoen Nederlanders. Ze mogen dan wat moeilijk benaderbaar zijn, maar je kunt er niet omheen.

 

Lees het artikel op Marketing Tribune

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuwe website voor Bindinc.

20 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Misschien was het je al opgevallen: Bindinc. heeft een nieuwe website. En daar zijn wij heel trots op. Binnen de website kun je veel informatie vinden over de verschillende business […]

Consumentenvertrouwen evolueert in de digitale tijd

22 mei 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Meer dan acht op de tien gebruikers vertrouwen printadvertenties bij het nemen van een aankoopbeslissing.Zoals de recente stijging van de uitgaven aan beïnvloedingsmarketing […]

Millennials willen meer dan alleen maar een gelukkig leven

27 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
“Wat je doet, maakt je gelukkig. Waarom je het doet, geeft je fulfillment.” Simon Sinek brengt hiermee via social media een Amerikaans onderzoek (2013) over millennials opnieuw onder de […]