Home / Nieuws / Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Een panel buigt zich over deze stelling. De Millennials zijn een lastig te bereiken doelgroep.

De tussen 1980 en 2000 geboren generatie staat bekend als sociaal, maatschappelijk betrokken en creatief, maar tevens als lui, narcistisch en ongeduldig. Het gaat wel om een groep van vier miljoen Nederlanders. Ze mogen dan wat moeilijk benaderbaar zijn, maar je kunt er niet omheen.

 

Lees het artikel op Marketing Tribune

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Millennials doen wat eten betreft het minst wat ze zeggen

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Voeding | Algemeen
Millennials zeggen zich van alle generaties het meest zorgen te maken om hun gezondheid, maar zij handelen er het minst naar.Je komt ze tegen in hippe en gezonde eettentjes en ze […]

Nieuwe website voor Bindinc.

20 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
Misschien was het je al opgevallen: Bindinc. heeft een nieuwe website. En daar zijn wij heel trots op. Binnen de website kun je veel informatie vinden over de verschillende business […]

De vele gezichten van vijftigers

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Algemeen
In 50-plusmarketing worden vijftigers maar al te vaak op een hoop gegooid met zestig-, zeventig- en tachtigjarigen, terwijl vijftigers nog lang niet klaar zijn voor een rollator of […]