Home / Nieuws / Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Stelling: marketeers die millennials niet weten te bereiken doen ergens iets verkeerd

Een panel buigt zich over deze stelling. De Millennials zijn een lastig te bereiken doelgroep.

De tussen 1980 en 2000 geboren generatie staat bekend als sociaal, maatschappelijk betrokken en creatief, maar tevens als lui, narcistisch en ongeduldig. Het gaat wel om een groep van vier miljoen Nederlanders. Ze mogen dan wat moeilijk benaderbaar zijn, maar je kunt er niet omheen.

 

Lees het artikel op Marketing Tribune

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Generatie Z is erg ambitieus en wil veel geld verdienen

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Statistieken | Algemeen
Millennials hebben de naam verwend en lui te zijn, maar als harde werkers is hiervan in de praktijk al het tegendeel gebleken. De generatie die is geboren tussen 1995 en 2010, […]

Millennials doen wat eten betreft het minst wat ze zeggen

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Voeding | Algemeen
Millennials zeggen zich van alle generaties het meest zorgen te maken om hun gezondheid, maar zij handelen er het minst naar.Je komt ze tegen in hippe en gezonde eettentjes en ze […]

De seniorendoelgroep wordt steeds ‘serieuzer’ genomen door adverteerders

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Algemeen
Naast dat adverteerders en marketeers de seniorendoelgroep steeds meer omarmen, is ook de televisiewereld vaker geïnteresseerd in programma's voor ouderen. Zo merkt ONS (vroeger […]