Home / Nieuws / Toppers in cultuuraanbod: Efteling belangrijker dan carnaval

Toppers in cultuuraanbod: Efteling belangrijker dan carnaval

Hendrik Beerda Brand Consultancy voerde het Vrije Tijd Merkenonderzoek uit onder 7.850 respondenten. Daarmee is het draagvlak van alle Nederlandse vrijetijdsorganisaties gemeten. Van de hele lijst binnen het aanbod van cultuur, evenementen, sport en dagattracties wordt de Elfstedentocht het meest gewaardeerd.

Lees de lijsten, ook per provincie op Pretwerk.nl en uiteraard op Hendrik Beerda Brand Consultancy.

 

 

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Ouders en kinderen steggelen om keuze gezellig dagje uit

11 juni 2017 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen
Er zijn behoorlijk wat gezinnen die niet zo eensgezind zijn als er een dagje uit gepland wordt.Moeders willen graag naar het museum, terwijl vaders liever naar een pretpark […]
Bindinc

Weer minder vertrouwen in goede doelen!

30 april 2014 | .Kenniscentrum | Goede doelen
Het vertrouwen in de goede doelen is sinds 2012 flink gedaald. Vooral de organisaties die zich richten op het behoud van natuur en milieu hebben het zwaar te verduren.Het […]
Bindinc

Reisbudget besteed aan kleding

12 juni 2013 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | Algemeen
Heb je ook altijd moeite om de koffers dicht te krijgen? Uit recent onderzoek blijkt dat vrouwen meer dan één derde van hun reisbudget uitgeven aan nieuwe kleding om er op vakantie […]