Home / Nieuws / Wat verwachten consumenten van een winkel? (onderzoek)

Wat verwachten consumenten van een winkel? (onderzoek)

2000 Nederlanders en ruim 50 retailers deden mee aan een onderzoek van OnePoll in opdracht van Manhattan Associates om duidelijk te krijgen wat de verwachtingen van consumenten zijn omtrent winkelen en of retailers aan de ze verwachtingen voldoen.

In het rapport worden de vier belangrijkste verwachtingen uiteengezet, die invloed hebben op het keuzeproces van het winkelend publiek.

 

Lees verder op MarketingTribune.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Winkelgedrag babyboomers en millennials verrassend

14 februari 2019 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Dat de babyboomers veel geld uitgeven is niet zo verwonderlijk; ze zijn met velen en ze hebben flink wat te besteden. De jongere generaties hebben veel minder te besteden, maar vergis je […]

Consumentengedrag rondom de feestdagen

21 december 2017 | .Kenniscentrum | Retail | Algemeen
Het is belangrijk te weten wat de consument drijft per feestdag om hier als fabrikant of retailer op in te spelen. De Motivaction Feestdagenmonitor biedt unieke kennis over de feestdagen […]
Bindinc

Toename aantal 65-plussers: wat kun je doen als horeca en retail?

8 december 2016 | .Kenniscentrum | Algemeen | Retail
Het aantal 65-plussers in Nederland groeit. Wat betekent dat voor horeca en retail? Welke kansen liggen er?Realiseert u zich voldoende hoe en of uw bedrijf is ingericht voor […]