Home / Nieuws / Wat doet Nederland allemaal online? Een onderzoek

Wat doet Nederland allemaal online? Een onderzoek

Een mooie (visuele) bron met onze doelgroep steeds afgezet tegen jongere generaties.

Het geeft interessante inzichten in het internet- en social mediagebruik van Nederland.

Op welke apparaten de doelgroepen gebruikmaken van internet, op welke netwerken ze zich begeven, hoe ze producten via internet kopen en welke betaalmethoden dan worden gebruikt, of en hoe ze zich onveilig voelen op het net en over wat er met hun data gebeurt.

Deze informatie komt uit het onderzoek ‘What’s happening online’ uitgevoerd door Ruigrok NetPanel dat voor het elfde jaar is uitgevoerd.

Lees het via Marketingfacts.nl.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws
Bindinc

Jongeren en mannen kopen vaker bloemen en planten online

31 januari 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen | Media en telecom | Retail
Uit de Consumententracker van bloemen- en plantenveiling FloraHolland blijkt dat steeds meer consumenten producten op internet kopen. Uiteraard makkelijk en het scheelt tijd. Het maakt […]

Ouderen steeds actiever op social media

8 januari 2018 | .Kenniscentrum | Media en telecom
Ouderen maken steeds vaker gebruik van social media. Vooral onder 65- tot 75-jarigen is het socialmediagebruik sterk toegenomen. In 2017 zei 64 procent van de ondervraagden in deze […]
Bindinc

Internetgebruik onder 75-plussers neemt toe

19 januari 2017 | .Kenniscentrum | Media en telecom
Oudere consumenten moeten niet buitenspel worden gezet in marketingplannen. Omdat internetgebruik steeds meer onder alle leeftijden toeneemt.65-plussers gebruiken internet […]