Home / Nieuws / Mindshare gaat voor Zilver

Mindshare gaat voor Zilver

Wat Millennials?! Generatie Zilver moet je hebben! En mediabureau Mindshare heeft dat begrepen en is ermee aan de slag.

Op dit moment is de kostwinner in ongeveer de helft van alle Nederlandse huishoudens onderdeel van de Generation Silver; mensen in de doelgroep 55+. Dat is meer dan de boodschappers 20–49 of Millennials. Dit aantal groeit zeker tot 2040. En ze hebben ook veel te besteden.

Er verandert veel vanaf een jaar of 55: kinderen die de deur uit gaan, makkelijkere en kleinere maaltijden, ze richten zich op wat ze zelf nu eigenlijk willen. Op zo’n punt staan ze open voor een switch naar andere producten en/of merken. Breng het dus onder de aandacht!

Wanneer je de aandacht en sympathie van deze doelgroep weet te vangen, ontstaan er voor je merk prachtige kansen. Maar hoe bereiken we ze? Waar liggen hun interesses, waar geven ze hun geld aan uit, en bovenal: met welke media kunnen we ze bereiken?

Lees het artikel op Mindshareworld.nl met daarin een lijstje om Generation Silver specifiek te targeten.

 

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Millennials willen meer dan alleen maar een gelukkig leven

27 augustus 2017 | .Kenniscentrum | Algemeen
“Wat je doet, maakt je gelukkig. Waarom je het doet, geeft je fulfillment.” Simon Sinek brengt hiermee via social media een Amerikaans onderzoek (2013) over millennials opnieuw onder de […]

Ouderen makkelijker aan een hypotheek

23 april 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Financieel | Algemeen
Het wordt voor ouderen makkelijker om een hypotheek te krijgen. De mogelijkheden voor senioren die nog tien jaar of minder hebben te gaan voor hun AOW worden verruimd door de Nationale […]

Millennials doen wat eten betreft het minst wat ze zeggen

3 januari 2018 | .Kenniscentrum | Algemeen | Voeding | Algemeen
Millennials zeggen zich van alle generaties het meest zorgen te maken om hun gezondheid, maar zij handelen er het minst naar.Je komt ze tegen in hippe en gezonde eettentjes en ze […]