Home / Nieuws / Weer minder vertrouwen in goede doelen!

Weer minder vertrouwen in goede doelen!

Het vertrouwen in de goede doelen is sinds 2012 flink gedaald. Vooral de organisaties die zich richten op het behoud van natuur en milieu hebben het zwaar te verduren.

Het Goede Doelen Merkenonderzoek is uitgevoerd door Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 3.000 Nederlanders.

 

Bron: Adformatie

Door: Ellen Elsinghorst

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Donateurs worden niet graag benaderd via telemarketing

30 januari 2013 | .Kenniscentrum | Goede doelen
Donateurs vinden het prima om via televisieprogramma's benaderd te worden door goede doelen. Dat is een van de uitkomsten van het Nederlands Donateurspanel (NDP) van december 2012. De […]

Toppers in cultuuraanbod: Efteling belangrijker dan carnaval

21 september 2017 | .Kenniscentrum | Vakanties en reizen | Algemeen
Hendrik Beerda Brand Consultancy voerde het Vrije Tijd Merkenonderzoek uit onder 7.850 respondenten. Daarmee is het draagvlak van alle Nederlandse vrijetijdsorganisaties gemeten. Van de […]
Bindinc

Schulden steeds vaker onderdeel van erfenis

2 mei 2013 | .Kenniscentrum | Goede doelen
Het aantal beneficiaire aanvaardingen van de erfenis (onder voorbehoud dat het saldo positief is) is in 2012 met 10 procent toegenomen. Het aantal verwerpingen van de erfenis is […]