Home / Nieuws / Werkgevers met hart voor goede doelen hebben de voorkeur

Werkgevers met hart voor goede doelen hebben de voorkeur

Medewerkers die weten met welke goede doelen de organisatie zich bezighoudt, halen meer voldoening uit hun werk en zijn gemotiveerder.

Een recent uitgevoerde studie van Regus, aanbieder van flexibele werkplekoplossingen, onder ca. 40.000 mensen, leert dat wereldwijd bijna de helft van de werknemers bij voorkeur werkt voor bedrijven met een duidelijke strategie op het gebied van goede doelen en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze kiezen ook eerder een baan bij een dergelijk bedrijf als ze de keuze hebben. Toptalent blijft gemiddeld langer in dienst en men is trots om te mogen werken voor een bedrijf dat zich ook inzet voor de samenleving. Er is interesse in meer dan alleen de eigen carrière.

 

Lees meer op de website van CustomerTalk

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Goede doelen halen meer geld binnen dankzij pinnen aan de deur

27 februari 2018 | .Kenniscentrum | Goede doelen | Algemeen
Goede doelen halen een stuk meer geld binnen dankzij het pinnen aan de deur. Dit blijkt uit tussentijdse resultaten, behaald door ruim vijfhonderd pincollectebussen in vijftig […]

Fondsenwervingscafé 7 november in Amersfoort

25 oktober 2019 | .Kenniscentrum | Goede doelen
Donderdag 7 november vindt het Fondsenwervingscafé plaats in hartje Amersfoort. Het Fondsenwervingscafé is dé ontmoetingsplek voor iedereen die direct of indirect betrokken is bij de […]

‘Wat na de acceptgiro?’; uitkomst Rondetafelgesprek

27 mei 2019 | .Custom Media | Goede doelen
Onderwerp van het rondetafelgesprek van 18 maart jl. was de acceptgiro, die door goede doelen bij de verschillende programmabladen wordt bijgesloten. Vanaf 1 januari 2019 verstrekken […]