Home / Nieuws / Bijeenkomst EIDR bij Bindinc.

Bijeenkomst EIDR bij Bindinc.

Op maandag 3 april faciliteert Bindinc. een bijeenkomst van EIDR, waarbij EIDR zich zal voorstellen als leverancier van een universeel content-ID voor premium audiovisuele content (televisieprogramma’s en films). Dit naar aanleiding van het eerdere evenement ‘Strategic metadata optimisation’ van Bindinc. Programma Data Services, op 16 februari j.l. Bindinc. is leverancier van rijke metadata en redactionele services voor lineaire en non-lineaire videocontent en ondersteunt beide content ID-systemen EIDR en ISAN.

EIDR zal zichzelf presenteren en uitweiden over onderwerpen als het bereik, API’s, beschikbare gereedschappen en data-kwaliteit-processen. “From top level titles, edits, and encodings, clips and mash-ups, EIDR provides global unique identifiers for the entire range of audio-visual object types that are relevant to distribution workflows (broadcast, digital, physical, metadata management, audience measurement etc).” Lees meer over EIDR via de website http://eidr.org.

Uiteraard is er voldoende ruimte om vragen te stellen of gebruikerservaringen te delen.

Datum: Maandag 3 April

Tijd: 10.00 AM – 12.30 PM, incl. lunch

Locatie: kantoor Bindinc., ‘s-Gravelandseweg 80 in Hilversum

Heeft u interesse om deze bijeenkomst bij te wonen? Stuur dan een e-mail naar stephanie.verwijs@bindinc.nl. Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuwe samenwerking met EIDR voor Bindinc.

23 oktober 2014 | .Metadata
Bindinc. Programma Data Services is nieuwste member van de Entertainment ID Registry (EIDR) in Nederland. EIDR is een internationale non-profitorganisatie die unieke id’s promoot voor […]

Ready to become big in The Netherlands?

3 september 2019 | .Metadata | Algemeen
Bindinc. is big in metadata. Soon, we will launch some even bigger news. I’d like to tell you about it in person, though. September 13-17, you’ll find us at IBC.Bindinc. is already big […]

Direct to consumer is the new approach

4 december 2017 | .Metadata
We have been accustomed to hearing that content is the crucial factor for any media venture in the digital world, but the reality is far more complex. No longer is it enough to develop […]