Home / Nieuws / Leer meer over de chatbot als on-demand-gids en whitelabel

Leer meer over de chatbot als on-demand-gids en whitelabel

Bindinc. heeft een chatbot ontwikkeld voor het gidsen naar on-demand-video. Middels persoonlijke interactie helpt de binnenkort, te lanceren chatbot de gebruiker om snel en makkelijk content te vinden.

De chatbot biedt commerciële mogelijkheden door het promoten, van content via gesponsorde suggesties, gebruikmakend van het bereik van de online Bindinc.-merken. Daarnaast is de chatbot als white-label-oplossing in te zetten voor contentaanbieders, broadcasters, tv-operators of VOD-diensten. De chatbot wordt aangepast aan de look and feel en gekoppeld aan de content libraries van de aanbieder.

Tijdens de IBC 2018 hebben wij meer verteld over deze innovatie. Was u niet in de gelegenheid ons daar te bezoeken, mail dan voor een persoonlijke afspraak.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Hoe worden consumenten gegidst?

18 mei 2015 | .Metadata | .Kenniscentrum
In 2014 heeft Bindinc. Programma Data Services (PDS) een onderzoek uit laten voeren naar gidsgedrag. Uitgangspunt was toen de wens van de consument: hoe wil deze gegidst worden? In het […]

Video “Programme data without noise – garanteed!”

10 juni 2015 | .Metadata | Engels
Bindinc. PDS collects and creates metadata for the entertainment industry. From basic programme listings to detailed media descriptions and rich editorial content. Analogue and digital, […]

General Assembly The European Metadata Group

5 april 2018 | .Metadata | Algemeen
At the 19th and 20th of April 2018 The European Metadata Group (TEMDG) will have their annual General Assembly in Paris at the headoffice of Plurimedia. Together with Plurimedia and […]