Home / Nieuws / mikro gids adverteren

Vernieuwd! De Mikro Gids zonder blabla

Mikro Gids is vernieuwd. Het resultaat? Meer rust, eenvoud en overzicht. Alleen informatie die ertoe doet. Kortom, een blad zonder blabla.

Babette Kellermann, uitgever: “We versterken de kernwaarden van de Mikro Gids: overzichtelijk, functioneel en waar voor je geld. We hebben geluisterd naar onze abonnees. Onze lezers willen een gids zonder franje. In de nieuwe gids vind je meteen wat je zoekt en betaal je niet voor informatie die je niet nodig hebt. We kiezen bewust voor zwart-wit en af en toe een kleurtje als het helpt.” 

Geen blabla
Met vaste rubrieken, dagelijkse kijktips en het strakke horizontale programmaoverzicht wijst de gids je snel de weg in het enorme aanbod van programma’s. Elke dag een vaste rubricering: film, serie, informatief, amusement en sport.  Mikro Gids luidt de vernieuwde gids in met de nieuwe pay-off: Alles wat je wilt kijken en verder niks.

De nieuwe Mikro Gids ligt vandaag in de winkel en bij de abonnees op de mat.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Nieuw: Rondetafelgesprek Nalatenschappen

4 september 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | Algemeen | .Adverteren
Discussieer mee tijdens het rondetafelgesprek van Bindinc. Kennsicentrum over het thema 'Nalatenschap'. Wat zijn de do's don'ts in de communicatie? Wie benader je en en hoe?Als u ook […]

NCRV-gids bestaat 90 jaar!

11 november 2014 | .Publishing
NCRV-gids bestaat zaterdag 15 november 90 jaar en viert dit op woensdag 12 november met een speciale breidag. 90 trouwe abonnees komen mutsen, sjaals en wanten breien voor daklozen in […]

Informatie doorslaggevend bij kijkkeuze

25 januari 2016 | .Metadata | .Kenniscentrum
Bij ruim een kwart van de kijkmomenten zijn de papieren tv-gids, aankondigingen of reclame op tv, aanbevelingen door bekenden en berichten op social media de belangrijkste triggers om iets […]