Home / Nieuws / Website van De Verwondering in top vijf met meeste digitale bezoekers

Website van De Verwondering in top vijf met meeste digitale bezoekers

Het printbereik van magazines is voor de tweede keer op rij stabiel gebleven en het digitale bereik steeg met 7%. Dit blijkt uit de rapportages NOM Mediamerken en NOM Print- en Doelgroepmonitor 2016-II die op 17 augustus 2017 door NOM zijn gepubliceerd. De NOM Printmonitor 2016-II bevat de gegevens over het bereik van dagbladen en magazines in de periode april 2016 t/m maart 2017. In deze periode hebben 17.081 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan dit onderzoek. Deze steekproef staat voor 14.338.000 Nederlanders van 13 jaar en ouder.

Uit NOM Mediamerken blijkt dat het digitaal bereik van magazinemerken ten opzichte van de vorige meting (2016-I) met 7% is gestegen. Het aandeel digitaal bereik (alle lezers die in de afgelopen 12 maanden digitaal hebben gelezen, kunnen ook print hebben gelezen) verschilt sterk per magazinecategorie. Bij de merken met een jonge doelgroep of mannelijke doelgroep is het aandeel digitaal over het algemeen het hoogst.

Top 5 magazines met het hoogste aandeel digitale lezers zijn: Beleggers Belangen (60%), New Scientist (51%), Radar+ (47%), TotaalTV (45%) en De Verwondering (44%).

Lees het hele artikel op de website van MMA.

Bindinc. bereikt, boeit en bindt
Ander nieuws

Win vip-kaarten voor het Televizier Ring-gala!

29 augustus 2017 | .Publishing | .Metadata | .Custom Media | .Adverteren
Op 12 oktober vindt weer hét televisiemoment van het jaar plaats. Heel bekend Nederland is uitgenodigd om de uitreiking van de TelevizierRing bij te wonen in AFAS Live. Bindinc. is […]

Echte 50-plussers beoordelen producten en diensten in het 50-PlusTestpanel

31 augustus 2017 | .Publishing | .Kenniscentrum | .Custom Media | .Adverteren
Het 50-PlusTestpanel bestaat uit ruim 1300 50-plussers die popelen om jouw product of dienst te testen en hun mening te delen. Deze 50-plussers zijn goed te segmenteren, want wij weten van […]
Bindinc

Nieuw: KRO Detectives magazine

27 mei 2013 | .Publishing | .Custom Media
Zaterdag 25 mei is KRO Detectives uitgebracht: een nieuw, uitgebreid collector’s item dat zich richt op de kijkers van de detectiveseries die te zien zijn bij de KRO. Concept en realisatie […]