Avrobode

Avrobode

Avrobode biedt de adverteerder een breed umfeld: een groot (kunst- en cultuurminnend) publiek, gemiddeld NL vanaf 50 jaar, energiek en actief met belangstelling voor alles wat het leven leuk maakt.

Het blad

Avrobode is een toegankelijke en sfeervolle programmagids met een rijke redactionele inhoud. Avrobode biedt elke dag iets om naar uit te kijken met het tv-aanbod vol kijktips, mooie achtergrondverhalen en interviews en ook ruim aandacht voor radio. De gids staat dicht bij de omroep AVROTROS. Kunst en cultuur zo toegankelijk mogelijk maken voor een groot publiek is een belangrijk speerpunt.

Doelgroep

De Avrobode-lezer is de gemiddelde Nederlandse vrouw, en in mindere mate man, vanaf 50 jaar. De kinderen zijn veelal het huis uit, waardoor de lezers weer tijd en energie hebben om meer uit het leven te halen. Hun mentaliteit is energiek en actief. Ze hebben belangstelling voor fietsen en wandelen, amusement en film, laagdrempelige kunst en cultuur, koken, gezondheid, persoonlijke verzorging en weekendjes weg. Genieten, harmonie, familiebanden en hulpvaardigheid staan voorop. De abonnees wonen door het hele land, maar vooral in Zuid-Holland, Noord-Holland en Noord-Brabant.

Cijfers

Bereik

165.000

Oplage

80.354

Interesses

van de lezers van Avrobode
  • Kunst
  • Cultuur
  • In en om huis
  • Musical, toneel
  • Reizen
  • Eten & wijn

Pijlers

Belangrijke thema’s
  • Televisiekijken
  • Radio luisteren
  • (Laagdrempelige) kunst en cultuur en amusement
  • Gezondheid
  • Vrijetijdsbesteding/toerisme
  • Natuur

Downloads

Meer weten?

 

Marchel Snoei
Accountmanager
marchel.snoei@bindinc.nl
06 10 36 11 14

 

Marcel Schotman
Accountmanager
marcel.schotman@bindinc.nl
06 21 34 49 30

 

Mariska van Beuzekom
Accountmanager Salessupport
mariska.vanbeuzekom@bindinc.nl
06 52 60 21 09