Home / Overzicht / TrosKompas

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

213.681

Gemiddeld bereik

447.000

TrosKompas is het programmablad van de grootste familie van Nederland, voorheen de TROS, nu AVROTROS. Wij plaatsen hier alleen de oplage, kosten en bereikcijfers van de tv-gids, omdat TrosKompas van onze titels een concurrent is. De gegevens zijn alleen ter vergelijking.

TrosKompas is een Nederlands weekblad en een omroepgids van de publieke omroep AVROTROS. Hoewel de TROS in 2014 is opgegaan in AVROTROS, is de titel TrosKompas behouden.

TrosKompas wordt uitgegeven door HMC (Hilversumse Media Compagnie) te Hilversum. Het eerste nummer verscheen op 1 oktober 1966, twee jaar na de oprichting van de TROS. Het kleine formaat was geïnspireerd op het Amerikaanse TV Guide. In de volgende decennia werd TrosKompas steeds een stukje groter, maar het bleef de kleinste gids van Nederland. De gids bevat naast informatie over radio- en televisie-uitzendingen achtergronden bij die uitzendingen en enkele terugkerende rubrieken.

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 38.506
Gem. bereik: 85.000

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten […]

Oplage: 71.219
Gem. bereik: 815.100

Met een maandelijks totaal bereik van ruim 1.500.000 personen en de hoogste leesduur binnen het entertainmentsegment is Story al jaren het meest geloofwaardige entertainmentblad van […]

Oplage: 156.335
Gem. bereik: 320.000

Avrobode is een toegankelijke en sfeervolle programmagids met een rijke redactionele inhoud. Avrobode haalt de ‘pareltjes’ uit het tv-aanbod met kijktips, mooie achtergrondverhalen en […]