Home / Overzicht / TrosKompas

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

wekelijks

Verspreide oplage

213.681

Gemiddeld bereik

447.000

TrosKompas is het programmablad van de grootste familie van Nederland, voorheen de TROS, nu AVROTROS. Wij plaatsen hier alleen de oplage, kosten en bereikcijfers van de tv-gids, omdat TrosKompas van onze titels een concurrent is. De gegevens zijn alleen ter vergelijking.

TrosKompas is een Nederlands weekblad en een omroepgids van de publieke omroep AVROTROS. Hoewel de TROS in 2014 is opgegaan in AVROTROS, is de titel TrosKompas behouden.

TrosKompas wordt uitgegeven door HMC (Hilversumse Media Compagnie) te Hilversum. Het eerste nummer verscheen op 1 oktober 1966, twee jaar na de oprichting van de TROS. Het kleine formaat was geïnspireerd op het Amerikaanse TV Guide. In de volgende decennia werd TrosKompas steeds een stukje groter, maar het bleef de kleinste gids van Nederland. De gids bevat naast informatie over radio- en televisie-uitzendingen achtergronden bij die uitzendingen en enkele terugkerende rubrieken.

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 105.186
Gem. bereik: 320.000

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. De toon, onderwerp- en beeldkeuze […]

Oplage: 152.000
Gem. bereik: 392.000

Bindinc. verzorgt de advertentieverkoop van MAX Magazine. Met als motto 'Uw gids voor tv en plezierig leven' bereikt MAX Magazine van Omroep MAX sinds 2013 elke week duizenden actieve […]

Oplage: 150.950
Gem. bereik: 380.000

De NCRV-gids is een eigentijds en kwalitatief goed programmablad met een eigen mening, met een moderne vormgeving en een aansprekende schrijfstijl gericht op de actieve, […]