Special Nalaten

Special Nalaten
Al meer dan 10 jaar een gewaardeerde redactionele bijlage bij Avrobode, KRO Magazine, NCRV-gids en Mikro Gids.
Het concept
Met lange persoonlijke interviews inspireert Blijtijds Nalaten lezers een goed doel in het testament op te nemen. Naast inspiratie altijd een achtergrondartikel over het programma De Nalatenschap en nuttige informatie over testament en nalaten.
Blijtijds Nalaten wordt gelezen door de abonnees van Avrobode, KRO Magazine, NCRV-gids en Mikro Gids. Met een oplage van ruim 275.000 worden 600.000 lezers bereikt waarvan 64% ouder is dan 65 jaar*.
*bron: NMO NPMM DGM 2024-I
De special
Jouw advertentie koppelen aan een doelgroep die specifiek geïnteresseerd is in het thema nalaten?
Met een omvang van 48 pagina’s is er ruimte voor maximaal 17 advertenties.
Goede doelen die als eerste een advertentie in de special reserveren, krijgen een gratis interview met of over iemand die het goede doel in het testament opgenomen heeft. Dit voor zover het goede doel in de 2 jaar voorafgaand geen interview gekregen heeft.
Cijfers
Bereik
600.000
Oplage
289.500
Tarief
Het formaat voor 1/1 pagina advertentie is 188 mm breed x 245 mm hoog en het tarief bedraagt € 11.765 exclusief btw.
Blijtijds Nalaten verschijnt eind oktober tegelijk met de start van een nieuw seizoen De Nalatenschap. Voor deelnemers aan De Nalatenschap geldt een speciaal tarief inclusief een aantal extra’s.
Gereserveerde advertenties moeten voor 1 september aangeleverd worden.