Tweede Gouden Televizier-Ring voor Vandaag Inside
17-10-2025Met een ruime meerderheid van stemmen won Vandaag Inside (SBS6) de 60ste Gouden Televizier-Ring.

Voordat je solliciteert wil je natuurlijk meer van ons weten. Is Bindinc. leuk om voor te werken? Hoe gaat het er achter de schermen aan toe? En waar zijn ze allemaal mee bezig?
Onlangs hebben twee collega’s hun werkweek beschreven voor Broadcast Magazine. Zo krijg je alvast een idee.
Rebecca Schijven | Project Marketeer
Rebecca vertelt o.a. over de Guidinc. Streaming Video Awards en het ontwikkelprogramma op basis van ‘De zeven eigenschappen van effectief leiderschap’. Lees hier meer.
Jeroen de Goeij | Content Lead
Jeroen vertelt o.a. over de Gouden Televizier-Ring verkiezing, het opstarten van een podcast en onze nieuwe insights voor de Nederlandse streamingmarkt. Lees hier meer.
Rebecca en Jeroen werken op het gebied van marketing, communicatie en content. De week bij bijvoorbeeld sales, print, data of innovatie ziet er anders uit. Daarom zullen wij in de toekomst ook andere collega’s aan het woord laten.
Bekijk hier het overzicht van de actuele vacatures bij Bindinc.
Met een ruime meerderheid van stemmen won Vandaag Inside (SBS6) de 60ste Gouden Televizier-Ring.
Uit de zee van beschikbare Video On Demand-titels blijkt de kijker vooral een beperkt aantal populaire programma’s, series en films te kiezen. Bindinc. Video Insights bracht in kaart hoe belangrijk die populaire titels zijn in het VOD-landschap.
Volgens Fabric, internationale specialist in datamanagement voor de media industrie, gaat het niet goed met Nederlandse content op streamingplatforms. Klopt dit met onze metingen van het Nederlandse SVOD-kijkgedrag?
Reclamespots op streamingdiensten zijn goed voor een groeiend percentage van het totale bedrag aan spotbestedingen. Bindinc. Video Insights onderzocht of de Nederlandse SVOD-kijker nu vaker reclames voorbij ziet komen dan een jaar geleden.