Bindinc.-gids TrosKompas reikt Oeuvre Award uit
15-12-2025Sinds 2025 wordt de TrosKompas gemaakt en uitgegeven door Bindinc. Vast onderdeel is de jaarlijkse uitreiking van de TrosKompas Oeuvre Award. Dit jaar is de prijs toegekend aan BZN.
Voordat je solliciteert wil je natuurlijk meer van ons weten. Is Bindinc. leuk om voor te werken? Hoe gaat het er achter de schermen aan toe? En waar zijn ze allemaal mee bezig?
Onlangs hebben twee collega’s hun werkweek beschreven voor Broadcast Magazine. Zo krijg je alvast een idee.

Rebecca Schijven | Project Marketeer
Rebecca vertelt o.a. over de Guidinc. Streaming Video Awards en het ontwikkelprogramma op basis van ‘De zeven eigenschappen van effectief leiderschap’. Lees hier meer.
Jeroen de Goeij | Content Lead
Jeroen vertelt o.a. over de Gouden Televizier-Ring verkiezing, het opstarten van een podcast en onze nieuwe insights voor de Nederlandse streamingmarkt. Lees hier meer.

Rebecca en Jeroen werken op het gebied van marketing, communicatie en content. De week bij bijvoorbeeld sales, print, data of innovatie ziet er anders uit. Daarom zullen wij in de toekomst ook andere collega’s aan het woord laten.
Bekijk hier het overzicht van de actuele vacatures bij Bindinc.
Sinds 2025 wordt de TrosKompas gemaakt en uitgegeven door Bindinc. Vast onderdeel is de jaarlijkse uitreiking van de TrosKompas Oeuvre Award. Dit jaar is de prijs toegekend aan BZN.
Bindinc. werkt aan een diepgaand onderzoek naar kijkgedrag op streamingdiensten. Welke factoren en omstandigheden spelen bij kijkers een rol in het keuzeproces?
De populariteit van het Love Reality-genre heeft geleid tot een grote verscheidenheid aan titels uit binnen- en buitenland. Bindinc. Video Insights onderzocht hoe de Nederlandse kijker deze datingprogramma’s bekijkt en waardeert.
Hoeveel wordt er in Nederland gratis meegekeken op het streamingabonnement van een ander? Bindinc. Video Insights onderzocht het meeliftgedrag en ontdekte opvallende verschillen tussen de streamingdiensten.