Bindinc. is in oplage en omzet de tweede publieksbladenuitgeverij en dé 50-plusuitgever van Nederland. Op deze website vindt u meer informatie over Bindinc. Adverteren, de advertentieverkoop en samenwerkingsmogelijkheden met de titels Avrobode, Televizier, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm, VARAgids, MAX Magazine, MUZE, De Verwondering en Story. Ook vindt u meer informatie over diverse online diensten van Bindinc. zoals TVGids.nl en Televizier.nl.

Bereiken, Boeien en Binden is het handelsmerk van Bindinc. Het vermogen om mensen met kwalitatieve uitgeefconcepten en mediaservices te verbinden met en aan omroepen en verenigingen. Dat heeft Bindinc. gemaakt tot het hoogwaardige custom mediabedrijf dat het nu is.

Sanoma verricht in opdracht van Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop. Met doelgroeponderzoek worden onze adverteerders en mediabureaus geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen onder bezoekers van onze websites (35 – 65 jarigen) en de lezers van onze bladen (50+). Unieke kennis van unieke doelgroepen worden gebundeld in het Bindinc. Kenniscentrum: onmisbare kennis voor elke marketeer.

Benieuwd welke onderzoeken wij hebben gedaan of geïnteresseerd in het aanvragen van een gratis whitepaper of onderzoek van het Bindinc. Kenniscentrum? Ga dan naar Onderzoeken & Events en schrijf u in voor de nieuwsbrief.