Home / Overzicht / TVFilm

Neem contact op!

HOI- en NOM-cijfers

Verschijning

tweewekelijks

Verspreide oplage

102.868

Gemiddeld bereik

293.700

NOM Print Monitor 2018-III / Verspreide oplage Q3/17 t/m Q2/18

TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. De toon, onderwerp- en beeldkeuze in TVFilm zijn te omschrijven als stoer, eigenzinnig en humoristisch, op een manier die mannen waarderen maar ook vrouwen en meelezende kinderen aanspreekt.

Doelgroep
TVFilm wordt door iets meer mannen dan vrouwen gelezen en de opgroeiende kinderen uit het gezin lezen mee. Lezers van het magazine kijken zeer veel tv waarbij vooral de commerciële en digitale zenders worden bekeken. Daarnaast kenmerkt de lezersgroep zich door een bovengemiddelde interesse in film; vooral grote Hollywoodproducties in de genres actie, animatie en 3D zijn populair. Films worden bekeken op tv, in de bioscoop, op dvd en via on demand kanalen. TVFilm biedt daarom veel recensies en informeert over het nieuwste filmaanbod.

Unique buying reasons

  • Voordeligste tv-gids per week.
  • Hoog gebruiksgemak door 2-wekelijkse verschijning.
  • Zeer informatief door groot aanbod van zenders.
  • Toplijsten en recensies van films op tv, in de bioscoop, op dvd en on demand.
  • Tips over de nieuwste games en gadgets.

Optioneel: Pijlers

  • Televisie kijken.
  • Film kijken via alle kanalen (tv, bioscoop, dvd, video on-demand).
  • Entertainment.
  • Sport.
  • Games en gadgets.

Meer informatie én cijfers zijn hier te vinden.

 

Attachments

Lift mee op onze sterke merken met 360°-marketing
Meer titels

Oplage: 211.257
Gem. bereik: 476.000

Mikro Gids is een basic, functionele programmagids voor de 'minimalist', met een focus op film. Mikro Gids is vooral een gids die een grote hoeveelheid informatie verstrekt over het […]

Oplage: 14.600
Gem. bereik: 28.300

De Verwondering is een uitgave van de KRO-NCRV over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen. Het straalt diepgang en […]

Oplage: 44.100
Gem. bereik: 57.700

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten […]