Home / Klantenoverzicht / KNGF

Jubileummagazine en Jaarverslag KNGF Geleidehonden

Jubileummagazine 'Maatjes' van KNGF Geleidehonden

Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld.

Het magazine met een glossy uitstraling, verschijnt eenmalig als jubileumuitgave en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied maar ook algemene humaninterestverhalen, waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.

Digitaal jaarverslag KNGF Geleidehonden

Bindinc. heeft voor KNGF Geleidehonden een nieuw concept voor het Jaarbericht 2014 ontwikkeld, zowel voor de printversie als de online publicatie. Bij beide publicaties is gekozen is voor een meer persoonlijke insteek met als doel de informatie dichter bij de lezer te brengen en zo de betrokkenheid bij KNGF Geleidehonden te vergroten.

Cliënten, medewerkers, vrijwilligers en donateurs van KNGF Geleidehonden vertellen het verhaal van 2014. De resultaten en cijfers enerzijds en de persoonlijke verhalen anderzijds zijn ondersteunend aan elkaar ingezet.  Zo wordt de informatie persoonlijker gebracht en zorgt het jaarverslag, naast het geven van verantwoording over de bestedingen en resultaten, ook voor een verbindende factor met de achterban. Tevens zijn het online Jaarbericht en de printversie meer in lijn met elkaar gebracht, wat de herkenbaarheid vergroot.

Bekijk hier het online Jaarbericht van KNGF Geleidehonden.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TROS

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. Bindinc. Metadata levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2015 bestond NCRV-gids 90 jaar!

MUZE

.Custom Media | .Publishing | .Adverteren

Muze is de nieuwe naam van het magazine K&C. Muze is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur. Het magazine wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door de afdeling Custom Media van Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.

In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

VPRO

.Metadata

De publieke omroepen VARA, VPRO en TROS hebben een jarenlange geschiedenis in het uitgeven van programmabladen. De redactionele formules verschillen onderling sterk.Elke redactie heeft haar  eigen wensen en voorkeuren bij het samenstellen van de programmapagina’s en het tippen van afzonderlijk programma’s. PDS levert informatie over tv- en radioprogramma’s, zowel voor het samenstellen van de programmapagina’s als aan redacties om hen de mogelijkheid te geven om goede keuzes te maken. Welke zenders worden geleverd en hoe uitgebreid de data is, is afgestemd op de redactionele wensen van de afzonderlijke afnemers. Elke redactie is hierdoor in staat complete programmapagina’s te maken binnen haar eigen programmablad.