Home / Klantenoverzicht / MAX Magazine

Advertentieverkoop, datalevering én toelichtingen voor MAX Magazine!

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.

Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX.
Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop.
Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.

Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. Metadata

MAX magazine is een uitgave van omroep MAX en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.

Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft Bindinc. Metadata de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.

Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door Bindinc. Metadata de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan Bindinc. Metadata van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

MUZE

.Custom Media | .Adverteren

MUZE is het kunst- en cultuurblad voor leden van AVROTROS Cultuur.


Het magazine (voorheen K&C) wordt uitgegeven door AVROTROS en gemaakt door Bindinc. MUZE is een toegankelijk special-interestblad voor liefhebbers van beeldende kunst, klassieke muziek, theater en dans. De lezers zijn hoogopgeleide ambitieuze echtparen tussen 35 en 65 jaar met oudere kinderen.
In ieder mens schuilt een kunstliefhebber, als je maar weet hoe je moet kijken. Met MUZE opent AVROTROS de ogen van kijkers. Een magazine met een missie: iedere Nederlander van kunst laten genieten.MUZE staat vol interessante tentoonstellingen, theatervoorstellingen en klassieke concerten. Samen met unieke kijkjes achter de schermen biedt dit magazine een uitgebreid overzicht van het kunst- en cultuuraanbod in ons land.De oplage is 55.000 exemplaren en MUZE verschijnt 4x per jaar.

NCRV-gids

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

De NCRV-gids richt zich op mensen tussen de 50 en 65 jaar, veelal wonend in het midden, oosten en noorden van het land. Ze zijn actief, gaan er graag op uit, hebben veel vrije tijd en genoeg geld om leuke dingen te doen. Hoewel de kinderen al de deur uit zijn, is familie een belangrijk gegeven dat tijd en aandacht vraagt.
De doelgroep van de NCRV is van huis uit protestants-christelijk of heeft op zijn minst affiniteit met de waarden en normen die hierbij horen. De NCRV-gids zoekt in artikelen en interviews naar de diepere beweegredenen van mensen en de andere kant van de maatschappelijke ontwikkelingen. De toon is warm en betrokken. Er wordt rekening gehouden met de leeftijd van de doelgroep: leesbaarheid staat centraal in de vormgeving en de programmakolommen zijn helder en overzichtelijk.Op 15 november 2020 bestond NCRV-gids 95 jaar!

KNGF

.Custom Media

Voor KNGF heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl; het donateursmagazine 'Uitgelaten’.


Klant KNGF GeleidehondenDe opdracht Om haar donateurs te binden aan de organisatie en om de inkomsten te verantwoorden, geeft KNGF Geleidehonden verschillende publicaties uit. KNGF Geleidehonden heeft Bindinc. Custom Media gevraagd een aantal publicaties onder de loep te nemen en hier een nieuw concept voor te ontwikkelen of de publicatie te restylen zodat alle uitgaven eenzelfde uitstraling hebben, en aansluiten bij nieuwe huisstijl van KNGF Geleidehonden.Ons werk Jaarverslag, jaarbericht print en online Bindinc. Custom Media heeft verschillende jaren op rij het jaarverslag en jaarbericht van KNGF Geleidehonden gerealiseerd. Het jaarbericht van 2017 heeft een restyling ondergaan en is online op een interactieve manier gepubliceerd, in de vorm van een informatieve video. Bekijk hier het online jaarbericht.Donateursmagazine ‘Uitgelaten’ Voor het donateursmagazine 'Uitgelaten’ heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld, dat aansluit bij de nieuwe huisstijl van KNGF.Jubileummagazine 'Maatjes' Bindinc. Custom Media heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie' ontwikkeld. Het magazine heeft een glossy uitstraling en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en haar werkgebied waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.Folderlijn Voor een vernieuwing van de folderlijn van KNGF Geleidehonden, heeft Bindinc. Custom Media een nieuw concept ontwikkeld: Een algemeen magazine, dat aan te vullen is met specifieke informatiesheets. De omslag van het magazine bevat een insteekmogelijkheid. Omdat het concept van zowel het magazine als de sheets bij één art-director ligt, is de folderlijn één geheel en in lijn met de huisstijl van KNGF Geleidehonden. Met de custom made folderlijn spelen we in op de behoeften van de ontvanger en wordt dubbele informatie beperkt.Leaflet Een nieuw onderdeel in de middelenmix van KNGF Geleidehonden is het fondsenwervend mailpack. Donateurs van KNGF Geleidehonden krijgen een mailpack thuisgestuurd met mooie ansichtkaarten en een poster op A3 formaat. Bindinc. Custom Media heeft de conceptontwikkeling en art-direction van de poster verzorgd en het resultaat is een informerend leaflet dat het fokproces van de geleidehond in kaart brengt, ondersteund met prachtig beeld.Producten
  • Conceptontwikkeling
  • Redactionele formule
  • Art-direction
  • Video development
  • Website design en development
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.   

Totaal TV

.Metadata