Home / Klantenoverzicht / Max Magazine

Advertentieverkoop, data levering én toelichtingen voor Max Magazine!

Drukwerk en papierinkoop door Bindinc.

Bindinc. heeft het project Europese aanbesteding drukwerk en papier verzorgd voor omroep MAX. Omroep MAX is gestart met het nieuwe magazine MAX Magazine.
Het blad heeft een stijgende oplage. Een deel van de oplage bestaat uit abonnee-exemplaren en een deel uit losse verkoop.
Het doel is om contracten te realiseren voor het programmablad MAX Magazine.

Toelichtingen en programmapagina's door Bindinc. Metadata

MAX magazine is een uitgave van omroep Max en een nieuwkomer in de markt van programmabladen. Deze nieuwste titel op de Nederlandse markt van programmabladen heeft na de introductie in 2013 een vliegende start gekend.

Tijdens de conceptontwikkeling van het magazine heeft PDS de ontwikkeling van de programmapagina’s en toelichtingenpagina’s  voor haar rekening genomen. Samen met de redactie van MAX zijn onder andere de vormgeving en indeling van de pagina’s vastgesteld.

Op dit moment wordt op basis van de redactionele formule van MAX door PDS de totale inhoud van de pagina’s bepaald. Dit betekent een totale outsourcing aan PDS van alle toelichtingen- en programmapagina’s. Van data verzamelen tot de keuze van redactionele artikelen, van vormgeving tot aanlevering van certified pdf’s aan de drukker.

Advertentieverkoop door Bindinc. Adverteren

Sanoma verricht in opdracht Bindinc. Adverteren de advertentieverkoop voor de Avrobode, KRO Magazine, Mikrogids, NCRV-gids, Televizier, TVFilm, VARAgids en Max Magazine.
Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

De Verwondering

.Custom Media

De Verwondering is een uitgave over spiritualiteit en zingeving. Een kleurrijk magazine dat viermaal per jaar verschijnt rond de seizoenen.
De Verwondering straalt diepgang en kwaliteit uit. Het is het enige tijdschrift rond zingeving met een zeer kleurrijke en smaakvolle vormgeving. Het magazine heeft een duidelijk onderscheiden doelgroep en komt tegemoet aan de wat oudere, maatschappelijk betrokken vrouw, die veelal samenwoont met een partner en relatief bemiddeld is.
Interessegebieden van de doelgroep: Inspiratie, geloof en spiritualiteit, reizen en natuur, shopping en psychologie. De Verwondering is een fris, eigentijds en inspirerend blad, dat ontroert en op een positieve manier aanzet tot nadenken. Toegankelijk, zinvol en breed georiënteerd.Klik hier om door De Verwondering te bladeren.

Protestantse Kerk

.Custom Media

Het magazine woord&weg sluit aan bij de beleidsnota Kerk 2025. Centraal staat de beweging terug naar de basis, de kern van samen kerk-zijn.


Klant Protestantse Kerk in NederlandOpdracht Ontwikkel een magazine dat aansluit bij de recente beleidsnota Kerk 2025. Waar een Woord is, is een Weg. Het is belangrijk dat de beweging terug naar de basis, naar de kern van het samen kerk-zijn, centraal staat in het magazine. Ontvangers van het blad zijn onder andere ambtsdragers, kerkelijk werkers en betrokken kerkleden. Ons werk Bindinc. Custom Media ontwikkelde voor de Protestantse Kerk in Nederland het magazineconcept: woord&weg. Het magazine kreeg een moderne uitstraling en een heldere bladformule. Het begrip ‘back to basics’ staat duidelijk centraal en de communicatierichting is bottom up. Naast het informeren van de doelgroep zijn inspireren en verbinden belangrijke doelstellingen die worden gerealiseerd met het magazine woord&weg.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
  • Drukwerkbegeleiding
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.

KPN

.Metadata

Diabetes Fonds

.Custom Media

Magazine Dialoog sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, vanuit verschillende rollen betrokken bij diabetes: de impact van het fonds.


Klant Het DiabetesFondsDe opdracht Ontwikkel een nieuw magazine dat aansluit bij de aangescherpte merkstrategie en de nieuwe huisstijl van het DiabetesFonds. Het magazine moet cross-mediaal ingezet kunnen worden op andere kanalen, zoals op social media en de website van het DiabetesFonds.Ons werk Bindinc. Custom Media heeft het concept en de redactionele formule van het relatiemagazine Dialoog ontwikkeld. Het concept van het magazine sluit aan bij persoonlijke verhalen van mensen, die vanuit verschillende rollen betrokken zijn bij diabetes, ze onderstrepen de impact van het fonds.Producten
  • Concepting
  • Art-direction
  • Redactionele formule
  • Eindredactie
  • Projectmanagement
Voor meer informatie: neem contact op met Bindinc. Custom Media. corry.siegers@bindinc.nl of telefoon 035-672 68 17.