Home / Klantenoverzicht / NPO

NPO

Ontdek wat Bindinc. voor u kan betekenen
Meer klanten

TROSkompas

.Metadata

As one of the largest broadcasting companies of The Netherlands, the TROS has a strong bond with their grassroots. A fixed part on the websites of the program guides of the TROS, the tv guide Troskompas and TVKrant, is the electronic program guide (EPG).For the websites of TROS, PDS has developed a ‘white label EPG’, which can be incorporated as a i-frame in different websites. Starting point of this project was to realize an optimal user experience for the website visitors. From this point of view users decide on which way the tv programming will be presented.  Thereby they may organize the overview on its discretion by filtering on genre and/or channel.Thanks to a lot of experience and expertise PDS has taken advantage of proven concept, whereby the costs of development could be kept low.

Kabeltex

.Metadata

Levering EPG-data door Bindinc. MetadataKabeltex is de enige aanbieder van kabeltelevisie en breedbandinternet op het Waddeneiland Texel. Het bedrijf is in 1988 opgericht en sinds 1 januari 2004 is Kabeltex een zelfstandige internetserviceprovider.Bindinc. Metadata levert Kabeltex de meest actuele en complete EPG-data over het complete tv-aanbod van de komende zeven dagen. Hiermee kan de consument onbezorgd een avondje tv-kijken en vinden wat hij zoekt!

Sparql

.Metadata

Accurate en rijke programmagegevens door Bindinc. MetadataSparql is een tv-provider die onafhankelijk interactieve televisie aanbiedt over glasvezelinternet. Het is beschikbaar voor iedere portemonnee: met Light en Basic hebben zij voor iedere kijker het perfecte pakket.Bindinc. Metadata levert Sparql de meest actuele en complete EPG-data van het complete tv-aanbod. Accurate en rijke programmagegevens die een toevoeging zijn voor elk platform en device, aangevuld met afbeeldingen per film, serie of programma.

Avrobode

.Publishing | .Metadata | .Adverteren

Avrobode staat dicht bij de AVRO. Daardoor weet het blad zijn lezers sterker te binden vanuit de AVRO-thema's. Dat zijn met name laagdrempelige kunst en cultuur en gezondheid/lekker leven.Zo gidst Avrobode in alles wat de lezer wil zien, horen en meebeleven op tv, radio, op digitale zenders, in theaters, op muziekpodia en op het internet.Avrobode wil de lezer helpen de beste keuzes te maken uit het enorme tv-aanbod door de programma’s uit  te lichten, waarvan we weten dat ze die waarderen (bekende kijkcijferhits als Boer zoekt vrouw, Tussen kunst en kitsch en Heel Holland bakt) en waarvan we denken dat ze die zullen waarderen (programma’s als Koken met Van Boven en Langs de oevers van de Yangtze).  We richten ons op de primetime programmering van NPO 1 en 2, RTL 4 en SBS 6, met een voorkeur voor (grote) amusementsprogramma’s, spelprogramma’s en quizzen, drama, natuur en (regionale) actualiteit.Koken en (grote) sportevenementen als Olympische spelen vermijden we niet, en toegankelijke, laagdrempelige culturele evenementen als Sail, The Passion en de Uitmarkt horen daar ook bij. Niet per se om de kijker op te roepen er daadwerkelijk heen te gaan: door erover te lezen (in Avrobode) en ernaar te kijken (op tv) is de lezer genoeg op de hoogte. Avrotros-programma’s koesteren we. Daarbij maken we wel onderscheid: een NPO 3-programma of een jeugdprogramma als Bommetje past niet meteen in de gids. Programma’s als Opgelicht, Radar, Opsporing verzocht en Tussen kunst en kitsch zijn gewaardeerde constanten. Ik vertrek, DNA onbekend: allemaal uitstekende programma’s voor de bode. ‘Echte mensen’ staan centraal.We streven ernaar op een informatieve, sympathieke en enthousiasmerende manier te schrijven over televisieprogramma’s. En daarnaast hebben we met 3 à 4 verhalen en een aantal rubrieken (Kunst of kitsch, TV Uit en Goed gevoel) genoeg te lezen voorin de gids.Avrobode is een overzichtelijke, toegankelijke gids, gemaakt voor de trouwe abonnee die veel tv kijkt (3 uur en 45 minuten) en geïnteresseerd is in de wereld om hem heen.