Blijtijds
Blijtijds
Blijtijds bestaat uit een wekelijkse rubriek én het magazine dat vier keer per jaar verschijnt bij de zes programmagidsen van Bindinc.
Het concept
Met het merk Blijtijds spelen we in op de nieuwe levensfase van de 50-plusdoelgroep. Met de ambitie om deze mensen te gidsen in de verander(en)de wereld om hen heen en de invulling van hun leven daarbinnen.
Blijtijds gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn: genieten, gezondheid en goed geregeld. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.
Magazine
Blijtijds verschijnt vier keer per jaar als apart magazine bij de zes programmagidsen van Bindinc. In het magazine besteden wij aandacht aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom, het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need to know- en nice to know-artikelen, handige stappenplannen en tips voor een nóg leuker leven.
Met een bereik van 722.260 en een abonnee-oplage van 404.936 is het magazine Blijtijds het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland.
Cijfers Magazine
Bereik
722.260
Oplage
404.936
Rubriek
Wekelijks- De wekelijkse Blijtijds-rubriek van vijf pagina’s in de zes programmagidsen van Bindinc. staat boordevol artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform, zodat we wekelijks aandacht kunnen besteden aan mooie artikelen en praktische tips. Met deze rubriek bereiken wij wekelijks bijna een miljoen senioren.