Nieuwe Binge-app maakt einde aan streamstress
04-07-2024Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
![Binge-app](https://www.bindinc.nl/wp-content/uploads/2024/07/Binge-spotlights-16_9-1050x750.jpg)
Uit recent onderzoek van het commissariaat voor de Media blijkt dat traditionele media kampen met een afname in dagelijks gebruik, vooral bij jongeren. De Mediamonitor 2023 laat zien dat jongeren zich steeds meer richten op online platformen en videodiensten. Jongeren zijn vooral actief op sociale media, kijken online video’s, luisteren online radio of streamen muziek of podcasts. Dit geldt niet alleen voor de jongste generatie, want in de hele leeftijdsgroep tot 35 jaar daalt het traditionele lineaire tv-kijken stevig. Binnen deze groep is de gemiddelde kijktijd afgenomen van bijna 2,5 uur per dag in 2012 naar minder dan 1 uur in 2022.
Benieuwd naar meer? Lees het volledige artikel op www.VOD Insights.nl
Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
Bindinc. reikte voor de vijfde keer de Binge Awards uit, de prijzen voor de populairste videocontent op de streamingdiensten in Nederland. Dat leverde een aantal verrassende winnaars op.
Steeds meer mensen kijken naar Nederlandse producties op streamingplatforms, zo onthult manager New Business Branco Scherer in de podcast Content Wars. Het aantal kijkers is zelfs met 9% gestegen ten opzichte van vorig kwartaal.
Barbara de Boer geeft ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag een inspirerend interview. Barbara is manager bij Bindinc. en besteedt veel tijd aan de groei van haar team, zowel op zakelijk gebied als op het persoonlijke vlak. “Echt laten zien dat je om mensen geeft en verbinding maken!”