Nieuwe Binge-app maakt einde aan streamstress
04-07-2024Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
![Binge-app](https://www.bindinc.nl/wp-content/uploads/2024/07/Binge-spotlights-16_9-1050x750.jpg)
“Wij combineren alle data die iets zegt over hoe content het gedaan heeft”, onthult Corry Siegers tijdens het Cross Media Café: State of Streaming-event. “Videocontent die al een keer is uitgezonden in de wereld of ergens online te zien is geweest. Wij verzamelen de informatie die wij daaromheen kunnen vinden in een platform, de Content Performance Insights.”
De MVP is ontwikkeld aan de hand van input van een aantal spelers in de Nederlandse markt met als doel om nog sneller en nauwkeuriger te zien of een film, serie of tv-programma een succes kan worden.
“Het gaat om de combinatie van alle data, dat maakt de magic. Wanneer je de data gaat mixen en je daar een slimme laag overheen legt, dan helpt dat heel gericht bij het aankopen van content.”
Bekijk hieronder het hele interview met Corry Siegers, head of video discovery bij Bindinc. Aan bod komen ook: andere vormen van data, de kracht van Bindinc. en de ambities voor de toekomst.
Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
Bindinc. reikte voor de vijfde keer de Binge Awards uit, de prijzen voor de populairste videocontent op de streamingdiensten in Nederland. Dat leverde een aantal verrassende winnaars op.
Steeds meer mensen kijken naar Nederlandse producties op streamingplatforms, zo onthult manager New Business Branco Scherer in de podcast Content Wars. Het aantal kijkers is zelfs met 9% gestegen ten opzichte van vorig kwartaal.
Barbara de Boer geeft ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag een inspirerend interview. Barbara is manager bij Bindinc. en besteedt veel tijd aan de groei van haar team, zowel op zakelijk gebied als op het persoonlijke vlak. “Echt laten zien dat je om mensen geeft en verbinding maken!”