1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streaming diensten
21-09-2023Bindinc. VOD Insights zocht uit hoe het in Nederland gesteld is met accountsharing. Maar liefst 1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streamingdiensten

“Wij combineren alle data die iets zegt over hoe content het gedaan heeft”, onthult Corry Siegers tijdens het Cross Media Café: State of Streaming-event. “Videocontent die al een keer is uitgezonden in de wereld of ergens online te zien is geweest. Wij verzamelen de informatie die wij daaromheen kunnen vinden in een platform, de Content Performance Insights.”
De MVP is ontwikkeld aan de hand van input van een aantal spelers in de Nederlandse markt met als doel om nog sneller en nauwkeuriger te zien of een film, serie of tv-programma een succes kan worden.
“Het gaat om de combinatie van alle data, dat maakt de magic. Wanneer je de data gaat mixen en je daar een slimme laag overheen legt, dan helpt dat heel gericht bij het aankopen van content.”
Bekijk hieronder het hele interview met Corry Siegers, head of video discovery bij Bindinc. Aan bod komen ook: andere vormen van data, de kracht van Bindinc. en de ambities voor de toekomst.
Bindinc. VOD Insights zocht uit hoe het in Nederland gesteld is met accountsharing. Maar liefst 1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streamingdiensten
Zon, sloep, teambuilding en barbecue; het jaarlijkse personeelsfeest was er weer eentje om nooit te vergeten!
De vierde editie van de Streaming Video Awards, waarbij awards worden uitgereikt aan de beste videocontent op de streamingdiensten van Nederland, levert een aantal verrassende winnaars op.
Op donderdag 8 juni a.s. vindt de vierde editie van de Streaming Video Awards plaats bij Beeld & Geluid in Hilversum. De presentatie is in handen van Merel Westrik, zij maakt de winnaars bekend van de vijf categorieën.