Nieuwe Binge-app maakt einde aan streamstress
04-07-2024Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
![Binge-app](https://www.bindinc.nl/wp-content/uploads/2024/07/Binge-spotlights-16_9-1050x750.jpg)
Nederlandse videocontent is populair. Niet alleen staan er steeds meer titels op de streamingdiensten, er wordt ook meer naar gekeken.
“Het aanbod is fors gestegen, met meer dan 10% ten opzichte van vorig kwartaal”, zegt Branco Scherer (manager New Business bij Bindinc.) in de nieuwste aflevering van Content Wars. “Ook het kijkgedrag stijgt flink. Daar zien we een stijging van 9% ten opzichte van vorig kwartaal”.
Met podcast-hosts Jelle Maasbach en Kirsten Jan van Nieuwenhuijzen duikt Branco in de meest opvallende data van Bindinc. VOD Insights. Wat zijn bijzondere ontwikkelingen van het afgelopen kwartaal? Wat waren de populairste titels? Om een compleet beeld te vormen, wordt in de podcast niet alleen gesproken over Nederlandse videocontent, maar komen ook opvallende producties uit het buitenland aan bod.
Wil je meer weten over de streamingtrends van het afgelopen kwartaal? Luister dan hier de hele podcast of neem contact op met Branco via branco.scherer@bindinc.nl
Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
Bindinc. reikte voor de vijfde keer de Binge Awards uit, de prijzen voor de populairste videocontent op de streamingdiensten in Nederland. Dat leverde een aantal verrassende winnaars op.
Barbara de Boer geeft ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag een inspirerend interview. Barbara is manager bij Bindinc. en besteedt veel tijd aan de groei van haar team, zowel op zakelijk gebied als op het persoonlijke vlak. “Echt laten zien dat je om mensen geeft en verbinding maken!”
FD-redacteur André Nientied ging in gesprek met Manager New Business Branco Scherer over ‘De geheime kijkcijfers van streamingplatforms’.