1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streaming diensten
21-09-2023Bindinc. VOD Insights zocht uit hoe het in Nederland gesteld is met accountsharing. Maar liefst 1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streamingdiensten

Een opmerkelijke verschuiving naar een behoudende levensstijl is zichtbaar in het koopgedrag van consumenten door de coronapandemie. Gaat het namelijk om fast moving consumer goods (FMCG), zoals eten en drinken, dan zijn waarden als kwaliteit, traditie en authenticiteit belangrijker dan vergelijkingen met jeugdig, verleidelijk en lekker. Die waren vóór de crisis juist in opkomst. Sterke merken kunnen door nu veel te adverteren van die behoedzaamheid profiteren.
Lees het artikel, met studieresultaten, op CustomerTalk.
Bindinc. VOD Insights zocht uit hoe het in Nederland gesteld is met accountsharing. Maar liefst 1,5 miljoen Nederlanders lift gratis mee op streamingdiensten
Zon, sloep, teambuilding en barbecue; het jaarlijkse personeelsfeest was er weer eentje om nooit te vergeten!
De vierde editie van de Streaming Video Awards, waarbij awards worden uitgereikt aan de beste videocontent op de streamingdiensten van Nederland, levert een aantal verrassende winnaars op.
Op donderdag 8 juni a.s. vindt de vierde editie van de Streaming Video Awards plaats bij Beeld & Geluid in Hilversum. De presentatie is in handen van Merel Westrik, zij maakt de winnaars bekend van de vijf categorieën.