Bindinc. verbindt de Nederlandse streaming industrie tijdens de Guidinc. Awards 2022
09-06-2022Op de derde editie van de Guidinc. Streaming Video Awards en de aansluitende In Holland Beach Party werd veel besproken en nieuwe connecties gemaakt.

Een opmerkelijke verschuiving naar een behoudende levensstijl is zichtbaar in het koopgedrag van consumenten door de coronapandemie. Gaat het namelijk om fast moving consumer goods (FMCG), zoals eten en drinken, dan zijn waarden als kwaliteit, traditie en authenticiteit belangrijker dan vergelijkingen met jeugdig, verleidelijk en lekker. Die waren vóór de crisis juist in opkomst. Sterke merken kunnen door nu veel te adverteren van die behoedzaamheid profiteren.
Lees het artikel, met studieresultaten, op CustomerTalk.
Op de derde editie van de Guidinc. Streaming Video Awards en de aansluitende In Holland Beach Party werd veel besproken en nieuwe connecties gemaakt.
Branco Scherer treedt toe tot het MT van Bindinc. en wordt verantwoordelijk voor de new business, van innovatietrajecten tot het commercieel lanceren van nieuwe producten en diensten.
De juiste data én de juiste inzichten vergroten de kans op succes van videocontent. Bindinc. koppelt alle data uit de eigen platformen en data uit relevante bronnen, en helpt producenten, zenders en streamers met het bereiken van de Nederlandse kijker.
De Olympische Winterspelen werden gedomineerd door vrouwen. De vrouwelijke atleten presteerden fantastisch en dat werd vooral gewaardeerd door vrouwelijke sportfans.