IBC 2024: Dit jaar is de impact van AI ook echt te zien
18-09-2024De belangrijkste trend op de IBC is opnieuw artificial intelligence. Anders dan in 2023 zijn er dit jaar wel concrete ontwikkelingen zichtbaar.
Voordat je solliciteert wil je natuurlijk meer van ons weten. Is Bindinc. leuk om voor te werken? Hoe gaat het er achter de schermen aan toe? En waar zijn ze allemaal mee bezig?
Onlangs hebben twee collega’s hun werkweek beschreven voor Broadcast Magazine. Zo krijg je alvast een idee.
Rebecca Schijven | Project Marketeer
Rebecca vertelt o.a. over de Guidinc. Streaming Video Awards en het ontwikkelprogramma op basis van ‘De zeven eigenschappen van effectief leiderschap’. Lees hier meer.
Jeroen de Goeij | Content Lead
Jeroen vertelt o.a. over de Gouden Televizier-Ring verkiezing, het opstarten van een podcast en onze nieuwe insights voor de Nederlandse streamingmarkt. Lees hier meer.
Rebecca en Jeroen werken op het gebied van marketing, communicatie en content. De week bij bijvoorbeeld sales, print, data of innovatie ziet er anders uit. Daarom zullen wij in de toekomst ook andere collega’s aan het woord laten.
Bekijk hier het overzicht van de actuele vacatures bij Bindinc.
De belangrijkste trend op de IBC is opnieuw artificial intelligence. Anders dan in 2023 zijn er dit jaar wel concrete ontwikkelingen zichtbaar.
Met ruim 3 miljoen unieke bezoekers per maand is TVgids.nl de grootste online gids van Nederland. Het digitale platform bestaat inmiddels 25 jaar.
Bindinc. lanceert de nieuwe Binge-app en maakt zo een einde aan de streamstress. De nieuwe app helpt kijkers bij het kiezen van een nieuwe film of serie op een van de vele streamingdiensten.
Bindinc. reikte voor de vijfde keer de Binge Awards uit, de prijzen voor de populairste videocontent op de streamingdiensten in Nederland. Dat leverde een aantal verrassende winnaars op.