Ons verhaal

Wie zijn wij

Hey kijker!

Wist jij dat maandelijks circa 5,5 miljoen consumenten kiezen wat zij kijken door Bindinc.?

Bindinc. is een mediabedrijf dat kijkers verbindt met content. Door programma-informatie op maat
te verrijken met onze kennis over kijkers, maken wij programma’s aantrekkelijker, doelgroepgerichter en beter vindbaar. Zo maakt Bindinc. entertainmentgidsen – ook voor de grenzeloze mogelijkheden van digitale zenders en streamingvideo’s – in de breedste zin van het woord. En dat past bij ons, want van oudsher zijn wij al jarenlang marktleider in print-tv-gidsen.

Met een enorme database van 5,5 miljoen kijkers kent Bindinc. hun kijkersgedrag als geen ander.
En deze database groeit gestaag. Kijkers maken iedere dag weer keuzes, waardoor onze kennis over
videokijkend Nederland continu groeit.

Dit actuele en steeds verder ontwikkelende bereik stellen wij ter beschikking aan onze opdrachtgevers.
Zo is Bindinc. doelgroepvinder voor content owners,
distributeurs, adverteerders en telecomproviders en ledenbinder voor omroepen.

Wij beschikken over een onuitputtelijke bron van informatie en inzichten over content en consumentengedrag, kanalen, creatie en devices. Met onze kennis van kijkers helpen wij onze partners om beter invulling te geven aan hun rol in de markt. Met een flinke dosis energie en innovatiedrang verrassen wij onze partners dagelijks met scherpe voorstellen. Wij zijn de stabiele factor in een snel veranderende wereld.

Bindinc. is in alle opzichten een uniek mediabedrijf. Met unieke content voor een unieke sector.
Daar zijn wij met zijn allen enorm trots op.

– Gabriëlle de Jong, CEO

Inspiratie

Samenwerking met KWF

Bindinc. heeft KWF geholpen met het onder de aandacht brengen van een live uitzending op TV: KWF Sta op tegen Kanker. Met als doel: nieuwe doelgroepen informeren over het belang van kankeronderzoek en het werven van nieuwe donateurs tijdens de uitzending.

Gouden Televizier-Ring Verkiezing

De Gouden Televizier-Ring is al jarenlang een begrip. Bindinc. maakt de gids Televizier, het platform Televizier.nl en is in samenwerking met AVROTROS de organisator van de welbekende Gouden Televizier-Ring-verkiezing.

Dataservices voor Talpa TV

Bindinc. verzorgt dagelijks de omschrijvingen, afbeeldingen en metadata bij de televisieprogramma’s van Talpa TV. Door de samenwerking met Bindinc. heeft Talpa een belangrijk deel van het operationele proces kunnen optimaliseren en is de kwaliteit en continuïteit van de data verbeterd. Hierdoor wordt de kijker beter geïnformeerd en kan sneller het juiste programma worden gevonden.

Content Discovery voor Eviso

Eviso is in Nederland actief met de merken Online.nl en Canal Digitaal. Bindinc. verzorgt dagelijks voor de televisieplatformen van Eviso de redactionele selectie van kijktips, die de kijker inspireert en informeert over het rijke contentaanbod.

Gouden Televizier-Ring Gala 2022
Case Talpa Kijk
Case Eviso Canal Digitaal OnlineNL
Branded content

Lorum Ipsum

Vivamus purus nisi, ullamcorper ac efficitur nec, mattis at nibh. Integer tristique non quam efficitur tristique. Curabitur neque odio, ultrices et purus vehicula, fringilla commodo mi.

Lees meer
Branded content

Lorum Ipsum

luctus et ultrices posuere cubilia curae; Vestibulum varius pharetra luctus. Fusce sagittis, tellus eget auctor sodales, velit ligula pretium nisi, vel pellentesque mauris metus in sapien.

Lees meer

Wie we zijn

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Adverteren
Videomarketing
Entertainmentgidsen