Bindinc. bereikt, boeit en bindt. Drie werkwoorden die het DNA vormen van onze dienstverlening en als rode draad geweven zijn tussen onze business units en de diensten en producten die zij leveren. Elke pijler staat stevig op zichzelf, maar zorgt er tegelijkertijd voor dat de gehele organisatie aan kracht wint.

Bindinc. maakt vanaf 1995 de programmabladen Avrobode, KRO Magazine, Mikro Gids, NCRV-gids, TVFilm en Televizier in opdracht van de omroepen. Onze entertainment-metadata vormen hierbij het hart van de programmagids. Enkele kritische lezers van deze gidsen maken deel uit van ons 50PlusTestPanel, behorende bij ons eigen Kenniscentrum. En dankzij het doelgroeponderzoek van dit Kenniscentrum krijgen we inzicht in het consumentengedrag en mediagebruik van 50-plussers.

Daar spinnen al onze business units, waaronder onze uitgeverij en Bindinc. Adverteren, weer garen bij: we kunnen onze klanten optimaal bedienen met media die iedere doelgroep bereiken, boeien en binden. En dat is slechts een voorbeeld van hoe bij Bindinc. de uitkomst meer is dan de som der delen.