Content versie 1

Lorem ipsum

Hoe bereik je als aanbieder van content de juiste doelgroep? Door de komst van steeds meer internationale aanbieders zoals Netflix, Disney+ en Videoland wordt het aanbod van films, series, programma’s en documentaires steeds groter. Deze content is ‘any time, any place’ beschikbaar via onze (5G!) telefoon, tablet of laptop. Hierdoor zie je soms door de bomen het bos niet meer. Bindinc. biedt hiervoor de juiste oplossing: wij doen dat door het slim, snel en eenvoudig filteren, gidsen en aanbevelen van content. Zo verbinden wij kijkers met content.

VAN KIJKERS.

NAAR KENNIS.

Bindinc. verbindt kijkers met content. Maar hoe doen we dat precies? In eerste instantie door de beschikbare content te verzamelen, te structureren en te verrijken met informatie. Door het kijk-, klik- en zoekgedrag op o.a. ons platform Guidinc.* weten we (bijna) alles van de Nederlandse kijkers. Dag in, dag uit volgen we dit gedrag. Om content beter vindbaar te maken, schrijft Bindinc. aanbevelingsteksten, toelichtingen en artikelen. Inclusief de juiste beelden en gerichte data. Met deze diepgravende kennis en expertise van data en content in combinatie met redactionele dienstverlening bieden we een unieke én waardevolle mix voor alle aanbieders.

Bindinc. ontwikkelt al jarenlang online en offline gidsen** voor tv- en videocontent. Hierdoor beschikken we vanzelfsprekend over een enorm bestand van kijkers. Het resultaat is een uitgebreide database met actuele inzichten in de dagelijkse keuzes van kijkers. En ja, die waardevolle inzichten delen we graag met onze klanten.

Het bereiken van veel kijkers, dat telt. Bindinc. is de schakel tussen aanbieders en kijkers. Met onze platforms en programmagidsen hebben wij alles in huis voor het bereiken van de juiste doelgroep. En natuurlijk helpen we je graag op weg. Met de juiste inzichten, een gerichte herstructurering en duidelijk adviezen.

WERELDWIJD.

IN NEDERLAND.

Welkom in de wereld van Bindinc. Die gaat verder dan alleen Nederland. Het landschap van producenten, omroepen, operators en adverteerders wordt steeds internationaler. Begrijpelijk. De entertainment- en mediabranche ontwikkelt zich razendsnel. Inmiddels zijn we werkzaam voor uiteenlopende aanbieders. Met altijd één doel voor ogen: wij maken de diensten van deze aanbieders aantrekkelijk voor Nederlandse kijkers. Een goed voorbeeld daarvan is Amazon Prime***. Daarvoor werken we ook soms samen met sterke Europese partners, zoals de European Metadata Group.****

Wie we zijn

Wij beschikken over een onuitputtelijke bron van informatie en inzichten over content en consumentengedrag, kanalen, creatie en devices.

Adverteren
Videomarketing
Entertainment gidsen