Tweede Gouden Televizier-Ring voor Vandaag Inside
17-10-2025Met een ruime meerderheid van stemmen won Vandaag Inside (SBS6) de 60ste Gouden Televizier-Ring.

Een opmerkelijke verschuiving naar een behoudende levensstijl is zichtbaar in het koopgedrag van consumenten door de coronapandemie. Gaat het namelijk om fast moving consumer goods (FMCG), zoals eten en drinken, dan zijn waarden als kwaliteit, traditie en authenticiteit belangrijker dan vergelijkingen met jeugdig, verleidelijk en lekker. Die waren vóór de crisis juist in opkomst. Sterke merken kunnen door nu veel te adverteren van die behoedzaamheid profiteren.
Lees het artikel, met studieresultaten, op CustomerTalk.
Met een ruime meerderheid van stemmen won Vandaag Inside (SBS6) de 60ste Gouden Televizier-Ring.
Uit de zee van beschikbare Video On Demand-titels blijkt de kijker vooral een beperkt aantal populaire programma’s, series en films te kiezen. Bindinc. Video Insights bracht in kaart hoe belangrijk die populaire titels zijn in het VOD-landschap.
Volgens Fabric, internationale specialist in datamanagement voor de media industrie, gaat het niet goed met Nederlandse content op streamingplatforms. Klopt dit met onze metingen van het Nederlandse SVOD-kijkgedrag?
Reclamespots op streamingdiensten zijn goed voor een groeiend percentage van het totale bedrag aan spotbestedingen. Bindinc. Video Insights onderzocht of de Nederlandse SVOD-kijker nu vaker reclames voorbij ziet komen dan een jaar geleden.