Bindinc. VOD Insights heeft het Nederlandse streaming video landschap haarscherp in beeld. Iedere maand verzamelt Bindinc. data uit een representatief panel van 4.000 Nederlanders. Hieruit komen uiteenlopende, data gedreven inzichten naar voren die videobedrijven kunnen helpen bij hun strategie.
De Gouden Televizier-Ring is al jarenlang een begrip. Bindinc. maakt de gids Televizier, het platform Televizier.nl en is in samenwerking met AVROTROS de organisator van de welbekende Gouden Televizier-Ring-verkiezing.
Eviso is in Nederland actief met de merken Online.nl en Canal Digitaal. Bindinc. verzorgt dagelijks voor de televisieplatformen van Eviso de redactionele selectie van kijktips, die de kijker inspireert en informeert over het rijke contentaanbod.
Bindinc. verzorgt dagelijks de omschrijvingen, afbeeldingen en metadata bij de televisieprogramma’s van Talpa TV. Door de samenwerking met Bindinc. heeft Talpa een belangrijk deel van het operationele proces kunnen optimaliseren en is de kwaliteit en continuïteit van de data verbeterd. Hierdoor wordt de kijker beter geïnformeerd en kan sneller het juiste programma worden gevonden.
Bindinc. heeft KWF geholpen met het onder de aandacht brengen van een live uitzending op TV: KWF Sta op tegen Kanker. Met als doel: nieuwe doelgroepen informeren over het belang van kankeronderzoek en het werven van nieuwe donateurs tijdens de uitzending.